Translate

2017年8月8日火曜日

~Alone~ Marshmello













I'm so alone

僕は独りぼっち




Nothing feels like home

家が一番心地良いんだ




I'm so alone

僕は独りぼっちで




Trying to find my way back home to you

キミの元へ帰る道を探してる




I'm so alone

僕は独りぼっち




Nothing feels like home

家が一番心地良いんだ




I'm so alone

僕は独りぼっち




Trying to find my way back home to you

キミの所へ帰る道を探してるよ




I'm so alone

僕は独りぼっち




Trying to find my way back home to you

キミの所へ帰る道を探してるんだ




I'm so alone

僕は独りぼっち




Nothing feels like home

家が一番心地良いんだ




I'm so alone

僕は独りぼっちで




Trying to find my way back home to you

キミの元へ帰る道を探してる




I'm so alone

僕は独りぼっち




Nothing feels like home

家が一番心地良いんだ




I'm so alone

僕は独りぼっち




Trying to find my way back home to you

キミの所へ帰る道を探してるよ




I'm so alone

僕は独りぼっち




Trying to find my way back home to you

キミの所へ帰る道を探してるんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿