Translate

2017年8月26日土曜日

~What The Hell~ Avril Lavigne













You say that I'm messing with your head yeah-yeah, yeah-yeah

あなたは私のせいで、頭がおかしくなりそうだって言うけど




All 'cause I was making out with your friend yeah-yeah, yeah-yeah

あなたの友達といちゃついたせいだって




Love hurts, whether it's right or wrong yeah-yeah, yeah-yeah

恋は傷つきやすいものなの、たとえそれが正しくても間違ってても




I can't stop 'cause I'm having too much fun yeah-yeah, yeah-yeah

でも、楽しいから恋ってやめられないの




You're on your knees, beggin' please "stay with me"

あなたはひざまずいて「俺と一緒に居てくれ」ってお願いして来るけど




But honestly I just need to be a little crazy

でも本音は、私はもう少しクレイジーでもいいなって思うの







All my life I've been good but now

今までの人生の中で、ずーっといい感じだったけど




I'm thinking "What the hell"

”でもだから何?”って思っちゃう




All I want is to mess around

私はただじゃれあいたいだけ




And I don't really care about

どうなったってかまわない




If you love me, if you hate me

あなたが私を愛してでも、嫌ってても




You can't save me, baby baby

あなたは私を救うことは出来ないのよ、ベイビー




All my life I've been good but now

今までの人生の中でずーっといい感じだったけど




Whoa " what the hell"

”いったい何なの!”




What, what what, what the hell

一体どうなってんの?










So what if I go out on a million dates yeah-yeah, yeah-yeah

私がデートしまくったら何か問題でもあるの?




You never call or listen to me anyway yeah-yeah, yeah-yeah

あなたなんて電話もしてこないし、私の話しも聞いてくれない




I'd rather rage than sit around and wait all day yeah-yeah, yeah-yeah

一日、じっと待ち続けるよりも、遊びまくってる方が全然いいわ




Don't get me wrong,  I just need some time to play

でも、誤解しないで、私には遊ぶ時間が必要なだけ




You're on your knees, beggin' please "stay with me"

あなたはひざまずいて「俺と一緒にいてくれ」ってお願いしてくるけど




But honestly I just need to be a little crazy

本音を言えば、私はもうちょっとクレイジーでもいいなって思うの







All my life I've been good but now

今までの人生の中で、ずーっといい感じだったけど




I'm thinking "What the hell"

”でもだから何?”って思っちゃう




All I want is to mess around

私はただじゃれあいたいだけ




And I don't really care about

どうなったってかまわない




If you love me, if you hate me

あなたが私を愛してでも、嫌ってても




You can't save me, baby baby

あなたは私を救うことは出来ないのよ、ベイビー




All my life I've been good but now

今までの人生の中でずーっといい感じだったけど




Whoa " what the hell"

”いったい何なの!”




La la la la la la la la, whoa, whoa







La la la la la la la la, whoa, whoa






You say that I'm messing with your head

あなたは私のせいで、頭がおかしくなりそうだって言うけど




Boy, I like messing in your bed

ボーイ、私はベッドの上でおかしくなりたいの




Yeah, I am messing with your head

そうよ、私はあなたを混乱させるの




When I'm messing with you in bed

2人でベッドでおかしくなってる時にね







All my life I've been good but now

今までの人生の中で、ずーっといい感じだったけど




I'm thinking "What the hell" (what the hell)

”でもだから何?”って思っちゃう




All I want is to mess around

私はただじゃれあいたいだけ




And I don't really care about (I don't care about)

どうなったってかまわない(気にしないわ)




All my life I've been good but now

今までの人生の中でずーっといい感じだったけど




I'm thinking what the hell

でも、だから何?って思っちゃうの




All I want is to mess around

私はただじゃれあいたいだけで




And I don't really care about (if you love me)

気にしないの(もし、あなたが私を愛してても)




If you love me (no), if you hate me (no)

あなたが私を愛してても、嫌ってても




You can't save me, baby, baby (if you love me)

あなたに私を救うことはできないのよ(もし、あなたが私を愛してても)




All my life I've been good but now

今までの人生の中でずーっといい感じだったけど




Whoa "what the hell"

もう一体何なの!




La la, La la la la la la






La la, La la la la la la la












Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿