Translate

2017年8月24日木曜日

~Sweet Escape~ Alesso feat Sirena













We drive so far, to get away

逃げるためにとても遠くまで運転するの




Never look back, we don't care about nothin' else

振り返らないで、他に何も気にしないんだ




A sweet escape

甘い甘い逃亡




Gotta break free, like a shooting star

自由になるの、流れ星みたいに




Let the skyline guide us

地平線が僕達を導いてくれるんだ




We don't care about nothin' else

他には何も気にしない




A sweet escape

甘い甘い逃亡




Feels like heaven, nothing can stop us now

天国にいるみたい、今の僕達は止められないんだ




We run away, a sweet escape

甘い逃亡で、走り去るんだ




Nothing can hold us down

僕達を止めることは出来ない




Just like a wave that never breaks

決して砕けない波のようにね




Nothing can stop us now

今の僕達は止められないんだ




And if you fall, I'll pick you up

もし、キミが落ちていっても私が拾い上げるから




I'll follow you 'til the end of time

この時間が終わるまで、キミを導くから




We run away, a sweet escape

甘い逃亡で、走り去るんだ




Nothing can stop us now

今の僕達には何も止められないんだ




Nothing can stop us now

今の僕達には何も止められないんだ




Nothing can stop us now

今の僕達には何も止められないんだ




Nothing can stop us now

今の僕達には何も止められないんだ










All light go out and fade away

すべての明かりが消え去っても




Never lose faith, leave all of your fears behind

信頼は失わない、恐れることなく進むんだ




A sweet escape

甘い逃亡さ




Gotta break free, with an open heart

自由になるんだ、開いた心で




Let the sunshine find us

太陽たちが僕達を導いてくれるから




We don't care about nothin' else

他には何も考えずに




A sweet escape

甘い甘い逃亡




Feels like heaven, nothing can stop us now

天国にいるみたい、今の僕達は止められないんだ




We run away, a sweet escape

甘い逃亡で、走り去るんだ




Nothing can hold us down

今の僕達には何も止められないんだ




Just like a wave that never breaks

決して砕けない波のようにね




Nothing can stop us now

今の僕達は止められないんだ




And if you fall, I'll pick you up

もし、キミが落ちていっても私が拾い上げるから




I'll follow you 'til the end of time

この時間が終わるまで、キミを導くから




We run away, a sweet escape

甘い逃亡で、走り去るんだ




Nothing can stop us now

今の僕達には何も止められないんだ




Nothing can stop us now

今の僕達には何も止められないんだ




Nothing can stop us now

今の僕達には何も止められないんだ




Nothing can stop us now

今の僕達には何も止められないんだ










And if you fall, I'll pick you up

もし、キミが落ちていっても私が拾い上げるから




I'll follow you 'til the end of time

この時間が終わるまで、キミを導くから




We run away, a sweet escape

甘い逃亡で、走り去るんだ




Nothing can stop us now

今の僕達には何も止められないんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿