Translate

2017年8月9日水曜日

~Chasing Highs~ Alma













2 AM, I'm fading in the dark

午前二時、私は暗闇に消えてくの




Like floating in the ocean

まるで、海に浮かんでるようにね




People need the poison

人々は毒が必要で




3 AM, you just touched my hand

午前三時、あなたは私の手に触れる




And made me lose my focus

そして私は集中できなくなるの




I almost didn't notice

少しも気づかない内にね




And I better know what to do

どうしたらいいの




Who's gonna be the first one to move?

最初に動くのはどっちなの?




I wanna get closer to you

あなたに近づきたいの




(I wanna get closer to you)

(あなたに近づきたいの)




And I better know what to do

どうしたらいいの




Who's gonna be the first one to move?

最初に動くのはどっちなの?




I wanna get closer to you

あなたに近づきたい







I was chasing highs

私はその高ぶりを求めてるの




Then I found you

そして、あなたを見つけた




We're doing it in slow motion

私達はゆっくりと動くの




We're doing it in slow motion

ゆっくりとね




I was chasing highs

私はその高ぶりを求めてるの




Then I found you

そして、あなたを見つけたの




You are getting closer in slow motion

あなたがゆっくりと近づいてくる




I'm chasing hi-hi-hi-highs

私は高揚を求めてる




I'm chasing hi-hi-hi-highs

高ぶる感情を




I'm chasing hi-hi-hi-highs

高ぶる感情を追い求めてるの




You are getting closer in slow motion

あなたはゆっくりと近づいてくる










4 AM, almost touching you

午前四時、もう少しであなたに触れるところよ




Drowning at the noises

雑音に溺れて




In between the voices

私とあなたの声の間に




5 AM, there is something more

午前五時、これ以上の何かがあるの




I caught the luck you gave me

私はあなたがくれた幸せを掴むの




Phases going hazy

物事が朦朧としていくわ




I'm chasing hi-hi-hi-highs

私は高揚を求めてる




I'm chasing hi-hi-hi-highs

高ぶる感情を




I'm chasing hi-hi-hi-highs

高ぶる感情を追い求めてるの




You are getting closer in slow motion

あなたはゆっくりと近づいてくる







I was chasing highs

私はその高ぶりを求めてるの




Then I found you

そして、あなたを見つけた




We're doing it in slow motion

私達はゆっくりと動くの




We're doing it in slow motion

ゆっくりとね




I was chasing highs

私はその高ぶりを求めてるの




Then I found you

そして、あなたを見つけたの




You are getting closer in slow motion

あなたがゆっくりと近づいてくる




I'm chasing hi-hi-hi-highs

私は高揚を求めてる




I'm chasing hi-hi-hi-highs

高ぶる感情を




I'm chasing hi-hi-hi-highs

高ぶる感情を追い求めてるの




You are getting closer in slow motion

あなたはゆっくりと近づいてくる










I stopped counting the hours

時間を数えるのは止めるわ




Space between us getting smaller and smaller

私とあなたの間の空間は縮んでいく




I'm losing the powers

私は力を失っていって




I'm falling higher and higher with you

私は高く、高くあなたと共に落ちていくの







I was chasing highs

私はその高ぶりを求めてるの




Then I found you

そして、あなたを見つけた




We're doing it in slow motion

私達はゆっくりと動くの




We're doing it in slow motion

ゆっくりとね




I was chasing highs

私はその高ぶりを求めてるの




Then I found you

そして、あなたを見つけたの




You are getting closer in slow motion

あなたがゆっくりと近づいてくる




I'm chasing hi-hi-hi-highs

私は高揚を求めてる




I'm chasing hi-hi-hi-highs

高ぶる感情を




I'm chasing hi-hi-hi-highs

高ぶる感情を追い求めてるの




You are getting closer in slow motion

あなたはゆっくりと近づいてくる




I'm chasing hi-hi-hi-highs

私は高揚を求めてる




I'm chasing hi-hi-hi-highs

高ぶる感情を




I'm chasing hi-hi-hi-highs

高ぶる感情を追い求めてるの




You are getting closer in slow motion

あなたはゆっくりと近づいてくる










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿