Translate

2017年8月18日金曜日

~Feeling Good~ Michael Buble













Birds flying high you know how I feel

あの鳥は高く舞い上がってる、僕の気持ちを知ってるみたいに




Sun in the sky you know how I feel

あの太陽は僕を見下ろす、僕の気持ちを知ってるみたいに




Beeds drifting on by you know how I feel

風が流れていく、僕の気持ちを感じ取ったみたいに




It's a new dawn it's a new day it's a new life for me

それは新しい夜明け、新しい日、新しい人生、それは僕のため




And I'm feeling good

そして僕は今、いい気分なんだ




Fish in the sea

魚は海にいる




You know how I feel

僕の気持ちを知ってるみたいに




River running free

自由に流れる川は




You know how I feel

僕の気持ちと同じように




Blossom on a tree

木の上に生えてる花は




You know how I feel

僕の気持ちを知っている




It's a new dawn

それは新しい夜明け




It's a new day

それは新しい日




It's a new life

それは新しい人生




For me

僕のためさ




And I'm feeling good

今、僕は凄く良い気分なんだ




Dragonfly out in the sun you know what I mean, don't you know

トンボは太陽の下じゃないと、僕の気持ちは分からないんだ




Butterflies all havin' fun you know what I mean

蝶はみんな知ってるんだ、楽しそうに僕の気持ちになってくれる




Sleep in peace when day is done

一日が終わって安心して眠る




That's what I mean

それは、僕が言ったこと




And this old world is a new world

こんな古い世界観だけど、新しい世界なんだ




And a bold world

それは、とても勇敢な世界なんだ




For me

僕の為のね




For me

僕の為の










Stars when you shine

キミは輝く星なんだ




You know how I feel

僕の気持ちを分かってる




Scent of the pine

青々とした松の香り




You know how I feel

僕の気持ちを知ってる




Oh freedom is mine

ああ、僕はなんでも出来るんだ




And I know how I feel

僕にはそう感じれるよ




It's a new dawn

それは、新しい夜明け




It's a new day

新しい一日




It's a new life

新しい人生




It's a new dawn

新しい夜明け




It's a new day

新しい一日




It's a new life

新しい人生




It's a new dawn

それは、新しい夜明け




It's a new day

それは、新しい一日




It's a new life

それは、新しい人生




It's a new life

新しい人生なんだ




For me

僕の為のね




And I'm feeling good

今、僕は凄く気分が良いんだ




I'm feeling good

今、僕は気分が良いんだ




I feel so good

とても気分が良いんだ




I feel so good

とってもね










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿