Translate

2017年8月31日木曜日

~Heroes~ Alesso feat Tove Lo













We go hideaway in daylight

昼間は隠れていようよ




We go undercover when under sun

明るいうちは身を隠して




Got a secret side in plain sight

秘密にしてたことがバレちゃったんだ




Where the streets are empty

誰も居ない場所へ




That's where we run

そこまで走っていくんだ




Everyday people do

毎日みんなそれぞれに




Everyday things but I

日々を過ごしているんだ




Can't be one of them

でも、僕には出来ない




I know you hear me now

キミなら僕のことわかるでしょ?




We are a different kind

僕達はみんなとは違うんだ




We can do anything

出来ないことなんてないんだから







We could be heroes

きっとヒーローになれる




We could be heroes

きっとヒーローになれるんだ




Me and you

僕とキミなら




We could be heroes

ヒーローになれる




We could be heroes

ヒーローになれるんだよ




Me and you

キミと僕ならね




We could be

僕達なら










Anybody's got the power

権力者には




They don't see it

分からないんだ




'Cos they don't understand

だって、本当の部分なんて理解してないんだから




Spin around and run for hours

何時間もぐるぐると走り周ってる




You and me we got the world in our hands

そうすると、この世界は僕とキミのものになるんだ




Everyday people do

毎日みんなそれぞれに




Everyday things but I

日々を過ごしているんだ




Can't be one of them

でも、僕には出来ない




I know you hear me now

キミなら僕のことわかるでしょ?




We are a different kind

僕達はみんなとは違うんだ




We can do anything

出来ないことなんてないんだから







We could be heroes

きっとヒーローになれる




We could be heroes

きっとヒーローになれるんだ




Me and you

僕とキミなら




We could be heroes

ヒーローになれる




We could be heroes

ヒーローになれるんだよ




Me and you

キミと僕ならね




We could be

僕達なら










All we're looking for is love and a little light

僕達は誰もが必要な「愛」と「生きる希望」を探して生きてるんだ




Love and a little light

「愛」と「生きる希望」をね




(We could be)

(毎日生きてるんだ)




All we're looking for is love and a little light

僕達は誰もが必要な「愛」と「生きる希望」を探して生きてるんだ




Love and a little light

「愛」と「生きる希望」を







We could be heroes

きっとヒーローになれるんだ




We could be heroes


きっとヒーローになれる




Me and you

キミと僕なら




We could be

僕達はそのために生きてるんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿