Translate

2019年2月19日火曜日

~Fake Smile~ Ariana Grande










After laughter comes tears

笑いの後には涙がやって来る


After laughter comes tears

笑いの後には涙がやって来る







Another night, another party, sayin' hi to everybody

ある夜に、パーティーでみんなに挨拶をするの


I'm sorry, it's time to leave, I gotta leave now

でもゴメンなさい、時間なの、行かないと


Got somewhere I gotta be now, I'm starving

私のいるべき何処かへ行くの、飢えてるわ


Can somebody walk me to my car?

誰か私を車まで連れて行ってくれないかしら?


If I go alone, I'm not gon' make it very far

もしも私が1人だったら、上手くいかないから


I'm happy for the love and all of the above

私は愛や今までの全てに満足してるわ


If I'm being honest, I done been through way too much

正直に言うのなら、私は色んなことを経験してきたの







I can't fake another smile

笑顔を偽るなんて出来ない


I can't fake like I'm alright

大丈夫なフリなんて出来ないの


And I won't say I'm feeling fine

いい気分なんて言えないわ


After what I been through, I can't lie

経験してきた後では嘘はつけないの


Fuck a fake smile, smile

偽りの笑顔なんて最悪


Fuck a fake smile, fake smile

偽りの笑顔なんて最悪なの










I read the things they write about me

みんなが私について書いた文章を読んだの


Hear what they're sayin' on the TV, it's crazy

彼らがテレビで言ってることを聞いてみて、おかしいから


It's gettin' hard for them to shock me

私を驚かせるのは難しくなってるけど


But every now and then, it's shocking, don't blame me

でも時々ショックを受けるの、私を責めないで


I know it's the life that I chose

この人生は私が選んだの、分かってる


But baby, I'm grateful, I want you to know

でもベイビー、感謝してる、あなたに分かってて欲しいの


I'm happy for the love and all of the above

私は愛や今までの全てに満足してるの


If I'm being honest, I done been through way too much

正直に言うのなら、私は色んなことを経験してきたわ







I can't fake another smile

笑顔を偽るなんて出来ない


I can't fake like I'm alright

大丈夫なフリなんて出来ないの


And I won't say I'm feeling fine

いい気分なんて言えないわ


After what I been through, I can't lie

経験してきた後では嘘はつけないの


Fuck a fake smile, smile

偽りの笑顔なんて最悪


Fuck a fake smile, fake smile

偽りの笑顔なんて最悪なの


Fuck a fake smile, smile

偽りの笑顔なんて最悪


Fuck a fake smile, fake smile

偽りの笑顔なんて最悪なの










If I'm hurt, I ain't gon' lie about it

もしも私が傷ついたら、嘘はつかない


Arms crosses with the attitude, lips pouted

偉そうな態度で腕を組んで、唇を尖らせるの


If I'm mad, I ain't gon' lie about it

もしも私が怒ってたら、嘘はつかない


Neck roll with the attitude, yuh

偉そうな態度で首を回すのよ







I can't fake another smile (and I can't fake)

笑顔を偽るなんて出来ない


I can't fake like I'm alright (no smile)

大丈夫なフリなんて出来ないの


And I won't say I'm feeling fine (I'm feeling fine)

いい気分なんて言えないわ


After what I been through, I can't lie

経験してきた後では嘘はつけないの


Fuck a fake smile, smile

偽りの笑顔なんて最悪


Fuck a fake smile, fake smile (yeah)

偽りの笑顔なんて最悪なの




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿