Translate

2019年2月15日金曜日

~I'm Down~ Meghan Trainor










You're my strongest weakness

あなたは私の一番強い弱さ


In withdrawals, I need it

引き下がる時も必要なの


You're my secret fix, you're my secret fix

あなたは私の秘密の解決策なで


Need you more than breathing

呼吸するよりもあなたが大事だから


I was broke, you healed me

私が大変だった時もあなたはあなたは助けてくれた


Ain't no drug like this, no, no drug like this

こんな薬は他にないの、こんな薬は他にないわ


Don't you think it's time we cross that lover's line?

そろそろ例の恋人の線を越える時だって思わない?


Baby, say you'll be mine

ねえ、私の恋人になるって言って?







If you're up for it, I'm all yours now

あなたがそのつもりなら、私はあなたのもの


If you're up for it, I'm down

あなたがそのつもりなら、私は賛成よ


If you're up for it, I'm all yours now

あなたがそのつもりなら、私はあなたのもの


(I'm all yours, I'm all yours)

(全部、あなたのものなの)


If you're up for it, I'm down

もしも、あなたがそのつもりなら私は賛成


(I'm down) for you

私は賛成よ


(Are you up for it?)

(そうしたいって思ってる?)


The only one I want is you

私が欲しいのはあなただけなの


(Are you up for it?)

(そうしたいって思ってる?)


The only one I want is you

私が欲しいのはあなただけで


(Are you up for it?)

(そうしたいって思ってる)


The only one I want is you

欲しいのはあなただけよ


(Are you up for it?)

(そうしたいって思ってる)


I said the only one I want is you

私が欲しいのはあなただけって言ったのよ










Every time I see ya, instant amnesia

あなたを見かける度に、すぐ忘れてしまうの


Can't remember life before you (no)

あなたに会う前の人生は思い出せないわ


Or anyone before you (hey)

あなたはより前の人も


My midnight daydreams ain't PG-13

私は真夜中の空想は子供が見ても大丈夫よ


'Cause I got my hands on you

だって、あなたに手を添えてるの


I want my hands on you

あなたに手を添えたいの


Don't you think it's time we cross that lover's line?

そろそろ恋人の線を越える時だって思わない?


Baby, say you'll be mine

ねえ、私の恋人になるって言って







If you're up for it, I'm all yours now

あなたがそのつもりなら、私はあなたのもの


If you're up for it, I'm down

あなたがそのつもりなら、私は賛成よ


If you're up for it, I'm all yours now

あなたがそのつもりなら、私はあなたのもの


(I'm all yours, I'm all yours)

(全部、あなたのものなの)


If you're up for it, I'm down

もしも、あなたがそのつもりなら私は賛成


(I'm down) for you

私は賛成よ


(Are you up for it?)

(そうしたいって思ってる?)


The only one I want is you

私が欲しいのはあなただけなの


(Are you up for it?)

(そうしたいって思ってる?)


The only one I want is you

私が欲しいのはあなただけで


(Are you up for it?)

(そうしたいって思ってる)


The only one I want is you

欲しいのはあなただけよ


(Are you up for it?)

(そうしたいって思ってる)


I said the only one I want is you

私が欲しいのはあなただけって言ったのよ










I wanna be the one you want

あなたに欲しいと思われたいの


I wanna be the one you want

あなたに欲しい、ってね


(Oh yeah, babe)




I wanna be the one you want

あなたに欲しいと思われたいの


I wanna be the one you want (say)

あなたに欲しい、ってね


I wanna be the one you want

あなたに欲しいと思われたいの


I wanna be the one you want

あなたに欲しい、ってね


I wanna be the one you want

あなたに欲しいと思われたいの


I wanna be the one you want

あなたに欲しい、ってね







If you're up for it, I'm all yours now

あなたがそのつもりなら、私はあなたのもの


If you're up for it, I'm down

あなたがそのつもりなら、私は賛成よ


If you're up for it, I'm all yours now

あなたがそのつもりなら、私はあなたのもの


If you're up for it, baby, I'm down for you

ねえ、あなたがそのつもりなら私は賛成


(Are you up for it?)

(そうしたいって思ってる?)


The only one I want is you

私が欲しいのはあなただけなの


(Are you up for it?)

(そうしたいって思ってる?)


The only one I want is you

私が欲しいのはあなただけで


(Are you up for it?)

(そうしたいって思ってる)


The only one I want is you

欲しいのはあなただけよ


(Are you up for it?)

(そうしたいって思ってる)


The only one I want is you

欲しいのはあなただけよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿