Translate

2019年2月17日日曜日

~Lush Life~ Zara Larsson










I live my day as if it was the last

この日が最後の日の様に生きるの


Live my day as if there was no past

過去に何も無かったかのように生きるの


Doin' it all night, all summer

一晩中、一夏中、そうやって生きるの


Doin' it the way I wanna

私はそんな風に生きてたいわ


Yeah, I'mma dance my heart out 'til the dawn

そうよ、夜明けまで存分に踊るわ


But I won't be done when morning comes

でも、朝が来たからって止めるつもりはないの


Doin' it all night, all summer

一晩中、一夏中、そうやって生きてる


Gonna spend it like no other

誰でもなく私らしく過ごしていくの










It was a crush

それは一目惚れみたいな


But I couldn't, couldn't get enough

でも、私は満足できなかったのよ


It was a rush but I gave it up

目まぐるしいことだったけど、諦めちゃった


It was a crush

一目惚れのようだったの


Now I might have went and said too much

今は踏み込んで話し過ぎたのかもしれないけど


But that's all it was

でもそれがすべてで


So I gave it up

だから、諦めたのよ







I live my day as if it was the last

この日が最後の日の様に生きるの


Live my day as if there was no past

過去に何も無かったかのように生きるの


Doin' it all night, all summer

一晩中、一夏中、そうやって生きるの


Doin' it the way I wanna

私はそんな風に生きてたいわ


Yeah, I'mma dance my heart out 'til the dawn

そうよ、夜明けまで存分に踊るわ


But I won't be done when morning comes

でも、朝が来たからって止めるつもりはないの


Doin' it all night, all summer

一晩中、一夏中、そうやって生きてる


Gonna spend it like no other

誰でもなくて、私らしく生きていくの










It was a crush

それは一目惚れみたいな


I kept saying I'mma stay in touch

私は連絡を絶やさないって言い続けて


But that thing went bust

でも、それもダメになったの


So I gave it up

だから、諦めたの


No tricks, no bluff

見せかけでも、ハッタリでもない


I'm just better off without them cuffs

私はただ、飾らない方がいいだけ


Yeah, the sun won't set on us

そうよ、私達の太陽は沈まないの


Went low, went high

上がったり、下がったり


Still waters run dry

まだ、水不足で乾いてるの


Gotta get back in the groove

あの時を取り戻さないと


I ain't ever worry

でも私が心配したことなんて、今までにないわ


Went low, went high

上がったり、下がったり


What matters is now

今が大切で


Getting right back in the mood

あの時の気持ちに戻ってくの







I live my day as if it was the last

この日が最後の日の様に生きるの


Live my day as if there was no past

過去に何も無かったかのように生きるの


Doin' it all night, all summer

一晩中、一夏中、そうやって生きるの


Doin' it the way I wanna

私はそんな風に生きてたいわ


Yeah, I'mma dance my heart out 'til the dawn

そうよ、夜明けまで存分に踊るわ


But I won't be done when morning comes

でも、朝が来たからって止めるつもりはないの


Doin' it all night, all summer

一晩中、一夏中、そうやって生きてる


Gonna spend it like no other

誰でもなく私らしく過ごしていくの







Now I've found another crush

今、私は新たに一目惚れしたの


The lush life's given me a rush

この私の人生に忙しさを教えた


Had one chance to make me blush

一度だけ頬を染めるチャンスをくれた


Second time is one too late

二度目はもう手遅れになるわ


Now I've found another crush

今、私は新たに一目惚れしたの


The lush life's given me a rush

この私の人生に忙しさを教えた


Had one chance to make me blush

一度だけ頬を染めるチャンスをくれた


Second time is one too late

二度目はもう手遅れになるわ







I live my day as if it was the last

この日が最後の日の様に生きるの


Live my day as if there was no past

過去に何も無かったかのように生きるの


Doin' it all night, all summer

一晩中、一夏中、そうやって生きるの


Doin' it the way I wanna

私はそんな風に生きてたいわ


Yeah, I'mma dance my heart out 'til the dawn

そうよ、夜明けまで存分に踊るわ


But I won't be done when morning comes

でも、朝が来たからって止めるつもりはないの


Doin' it all night, all summer

一晩中、一夏中、そうやって生きてる


Gonna spend it like no other

誰でもなく私らしく過ごしていくの







Now I've found another crush

今、私は新たに一目惚れしたの


The lush life's given me a rush

この私の人生に忙しさを教えた


Had one chance to make me blush

一度だけ頬を染めるチャンスをくれた


Second time is one too late

二度目はもう手遅れになるわ


Now I've found another crush

今、私は新たに一目惚れしたの


The lush life's given me a rush

この私の人生に忙しさを教えた


Had one chance to make me blush

一度だけ頬を染めるチャンスをくれた


Second time is one too late

二度目はもう手遅れになるわ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿