Translate

2019年2月1日金曜日

~Wonderful Tonight~ Eric Clapton











"It's late in the evening, she's wonderful what clothes to wear

夜も更けてきた、あの子は何を着て行こうか悩んでるんだ


She puts on her make-up and brushes her long blonde hair

彼女は化粧をして長いブロンドの髪をといてる


And than she asks me, "Do I look all right?"

そして僕に聞くんだ、”私どう?”


And I say, "yes, you look wonderful tonight"

だから僕は言うんだ、”うん、今夜のキミは最高だよ”って


We go to a party and everyone turns to see

僕達がパーティーに行くとみんな振り返って見てくるんだ


This beautiful lady that's walking around with me

僕の側を歩くこの美しい女性を


And then she asks me, "Do you feel all right?"

彼女は僕に聞くんだ、”気分はどう?”って


And I say, "yes, I feel wonderful tonight"

僕は言うんだ、”今夜のキミは最高だ”ってね







I feel wonderful because I see

今夜は最高の気分だって


The love light in your eyes

だって、キミの目に映る愛の光を見てるからね


And the wonder of it all

すごく驚いてしまうのは


Is that you just don't realize how much I love you

どれくらいキミを愛してるのかキミが分かってないことなんだ


It's time to go home now and I've got an aching head

そろそろ家に帰る時間だ、頭痛もしてきた


So I give her the car keys and she helps me to bed

だから、彼女に車の鍵を渡すとベッドに行くのを助けてくれるだよ










And then I tell her, as I turn out the light

そして彼女に言うんだ、電気を消しながらね


I say, "My darling, you were wonderful tonight

”ねえ、今夜のキミは最高だった


Oh, my darling, you were wonderful tonight

ねえ、最高だったよ”って




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿