Translate

2019年2月5日火曜日

~Walking On Air~ Katy Perry










Tonight, tonight, tonight

今夜ね


I'm walking on air

私は有頂天になるの


Tonight, tonight, tonight

今夜ね


I'm walking on air

私は有頂天になるのよ










You're giving me sweet, sweet ecstasy

あなたは甘いの、甘い喜びをくれるわ


Yeah, you take me to utopia

そうよ、私をユートピアに連れて行ってくれるわ


You're reading me like erotica

官能小説みたいに私を読んでくれて


Boy you make me feel exotic yeah

あなたは私をエキゾチックな気分にしてくれるの


Just when I think I can't take anymore

ただもう、これ以上は無理って思った瞬間に


We go deeper and harder

私達は深く高く舞い上がるの


Than ever before

今までに経験したことないくらいに


We go higher and higher

私達は高く昇るの


I feel like I'm already there

私は前からここにいたような気持ちになれるわ







Tonight, I'm walking on air

今夜、私は有頂天になるわ


I'm walking walking on air

天にも昇るような気持ちなの


Tonight, I'm walking on air

今夜、私は有頂天になるわ


I'm walking on air

天にも昇るような気持ちなの


Tonight, I'm walking on air

今夜、私は有頂天になるわ


I'm walking walking on air

天にも昇るような気持ちなの


Tonight, I'm walking on air

今夜、私は有頂天になるわ


I'm walking on air

天にも昇るような気持ちなの










This is pure paradise

これは純粋なパラダイス


Even heaven is jealous of our love

天国でも私達の愛に嫉妬してる


Yes, we make angels cry

そうよ、私達は天使達を泣かせるの


Reining, down on earth from up above

天国から地上を支配してるの


Just when I think I can't take anymore

ただもう、これ以上は無理って思った瞬間に


We go deeper and harder

私達は深く高く舞い上がるの


Than ever before

今までに経験したことないくらいに


We go higher and higher

私達は高く昇るの


I feel like I'm already there

私は前からここにいたような気持ちになれるわ







Tonight, I'm walking on air

今夜、私は有頂天になるわ


I'm walking walking on air

天にも昇るような気持ちなの


Tonight, I'm walking on air

今夜、私は有頂天になるわ


I'm walking on air

天にも昇るような気持ちなの


Tonight, I'm walking on air

今夜、私は有頂天になるわ


I'm walking walking on air

天にも昇るような気持ちなの


Tonight, I'm walking on air

今夜、私は有頂天になるわ


I'm walking on air

天にも昇るような気持ちなの


Tonight, tonight, tonight

今夜ね


I'm walking on air

私は有頂天になるの


Tonight, tonight, tonight

今夜ね


I'm walking on air

私は有頂天になるのよ










Heaven is jealous of our love, oh yeah

天国でも私達の愛に嫉妬してる


Angels are crying from up above, oh yeah

空の上の天使達は泣いてるわ







Tonight, I'm walking on air

今夜、私は有頂天になるわ


I'm walking walking on air

天にも昇るような気持ちなの


Tonight, I'm walking on air

今夜、私は有頂天になるわ


I'm walking on air

天にも昇るような気持ちなの


Tonight, I'm walking on air

今夜、私は有頂天になるわ


I'm walking walking on air

天にも昇るような気持ちなの


Tonight, I'm walking on air

今夜、私は有頂天になるわ


I'm walking on air

天にも昇るような気持ちなの


Tonight, tonight, tonight

今夜ね


I'm walking on air

私は有頂天になるの


Tonight, tonight, tonight

今夜ね


I'm walking on air

私は有頂天になるのよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿