Translate

2019年2月9日土曜日

~Questions~ Chris Brown












Oh, you deal with

キミが付き合ってるのは


From the moment you was dancing in the party, pushing all on me

キミがパーティーで踊り始めた瞬間からキミは俺にプレッシャーをかけて来たんだ


Giving everything, you're giving everything tonight

全てを捧げて今夜のキミは全てを捧げてるんだ


And if you thought you could get away from me and get away from me

もしも、キミが俺から逃げられると思ったら


Girl, just take your time (time, time)

ゆっくりでいいんだ


You're coming home with me tonight

今夜キミは俺と一緒に踊るんだ







Girl, I got a question for ya

キミに聞きたいことがあるんだ


Can I get an answer?

俺は答えを貰える?


Yeah, yeah, yeah, yeah




Yeah, yeah, yeah, yeah




Girl, I got a question for ya

キミに聞きたいことがあるんだ


Can I get an answer?

俺は答えを貰える?


Yeah, yeah, yeah, yeah




Yeah, yeah, yeah, yeah












She only love me 'cause I'm dangerous (dangerous, oh yeah)

彼女が好きなのは俺が危険だからで


That pum pum something like angel I dust (angel I dust, some')

それは天使の粉みたいなんだ


Girl, let me hold ya, put me thing all around ya

なあ、キミを抱かせて欲しい、俺のものをキミに押し付けたいよ


Make me feel like I own ya, kill the poon like a warrior, get that pum like

キミが俺のものだって感じたいんだ、戦士みたいにバカを消してあれを手に入れる







Girl, I got a question for ya (I got)

キミに聞きたいことがあるんだ


Can I get an answer? (an answer)

俺は答えを貰える?


Yeah, yeah, yeah, yeah (yeah, yeah)




Yeah, yeah, yeah, yeah




Girl, I got a question for ya ( girl, I got)

キミに聞きたいことがあるんだ


Can I get an answer? (Can I get an answer?)

俺は答えを貰える?


Yeah, yeah, yeah, yeah (Oh, woah)




Yeah, yeah, yeah, yeah












Let me hold you

キミを抱かせて欲しいんだ


Come cares my body

俺の身体に触れて欲しいんだ


You got me going crazy

キミのことで頭がおかしくなりそうだよ


You turn me on, turn me on

キミは俺をその気にさせるんだ


Baby, let me love you

ベイビー、キミを愛したい


Put your arms around me

キミの腕を俺に回して欲しいんだ


You got me going crazy

キミのことで頭がおかしくなりそうだよ


You turn me on, turn me on, yeah

キミは俺をその気にさせるんだ







Girl, I got a question for ya

キミに聞きたいことがあるんだ


Can I get an answer?

俺は答えを貰える?


Yeah, yeah, yeah, yeah (yeah, yeah)




Yeah, yeah, yeah, yeah (yeah, yeah)




Girl, I got a question for ya (oh)

キミに聞きたいことがあるんだ


Can I get an answer?

俺は答えを貰える?


Yeah, yeah, yeah, yeah (woo, yeah, yeah)




Yeah, yeah, yeah, yeah





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿