Translate

2017年7月24日月曜日

~Came Here For Love~ Sigala feat Ella Eyre Quiz













I'm no longer brokenhearted

もう失恋なんて乗り越えたの




So glad I came here tonight

今夜、ここに来れて嬉しいの




And I see you got what I wanted

あなたは私が求めていたものなの




Baby, you got what I like

ベイビー、あなたに惹かれてるの




I can see that you watching me

あなたの視線を感じるわ




Come over, talk to me

来てよ、私に話しかけて




Need you to give me a sign

私にサインをくれないと




You got that something sweet

あなたって、可愛らしいところあるのね




That don't come easily

こういうのなかなかないけど




It's what I need tonight

今夜は必要なの







I came here for love

愛のためにやって来たの




For someone to hold me down

抱きしめてくれる誰かを探して




I won't give it up, no

私は諦めたりしないわ




I want you to reach out

私に手を差し伸べて




I came for love

愛のためにやって来たの




I came for love

愛のためにやって来たの




I came for love

愛のためにね





I want you to reach out

あなたに手を差し伸べて欲しいの










I'm so ready to get on it

準備は出来てるわ




You follow me, you'll be fine

私について来て、大丈夫よ




And I'm in too deep

私は深みにはまり過ぎてるの




Have I fallen, without anyone inside

落ちてしまって、中には誰もいないの




I can see that you watching me

あなたの視線を感じるわ




Come over, talk to me

来てよ、私に話しかけて




Need you to give me a sign

私にサインをくれないと




You got that something sweet

あなたって、可愛らしいところあるのね




That don't come easily

こういうのなかなかないけど




It's what I need tonight

今夜は必要なの







I came here for love

愛のためにやって来たの




For someone to hold me down

抱きしめてくれる誰かを探して




I won't give it up, no

私は諦めたりしないわ




I want you to reach out

私に手を差し伸べて




I came for love

愛のためにやって来たの




I came for love

愛のためにやって来たの




I want you to reach out

あなたに手を差し伸べて欲しいの










This is what we came here for

私達は愛のためにやって来たの




We came here for love

愛のためにやって来たの




I won't give, I won't give it up

私は諦めないわ、諦めないの




This is what we came here for

私達はこのためにやって来たの




We came here for love

このためにやって来たの




I know this, I know it's enough

私は愛のためにやって来たの、十分わかってる




This is what we came here for

私達は愛のためにやって来たの




We came here for love

愛のためにやって来たの




I won't give, I won't give it up

私は諦めない、諦めないの




This is what we came here for

私達は愛のためにやって来たの




We came here for love

愛のために




I want you to reach out

あなたに手を差し伸べて欲しいの







I came here for love

私は愛のためにやって来たの




For someone to hold me down

誰かに抱きしめてもらうために




I won't give it up, no

私は諦めないわ




I want you to reach out

あなたに手を差し伸べて欲しいの




I came here for love

私は愛のためにやって来たの




I came here for love

愛のためにやって来たの




I want you to reach out

あなたに手を差し伸べて欲しいの...










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿