Translate

2017年7月22日土曜日

~Sober~ Dj Snake













Come on, tell me do you want me

さあ、何をして欲しいんだい




Do you need me like drugs need money

金がかかる薬みたいな僕を必要としてるのかい?




Tell me once more who's your love for?

誰を愛してるのかもう一度教えてよ?




What's your number when you're sober?

シラフな時のキミは何番なの?




Clearly I'm not thinkin' clearly

はっきりと考えてないのは、はっきりしてるんだ




When I'm, when I'm, with you, with you

キミと居る時は





Feels like time is movin' slower

時間の流れが遅く感じるよ




And then the music pulls us closer

音楽が僕達をもっと近づけるんだ




Oh when I start to think over

これ以上考えようとして




I realize

僕は気づくんだ







You never call me when you're sober

キミは、シラフだったら僕に連絡してくれないだろうね




You never call me when you're sober

シラフだったら僕に連絡してくれないだろうね




I realize

僕は気づいたんだ




Clearly I'm not thinkin' clearly

はっきりと考えてないのは、はっきりしてるんだ




When I'm , when I'm, with you, with you

キミと一緒だと




Nearly heaven when you're near me

キミが近くに居ると、天国が近くにあるようだよ




Fallin', fallin', for you, for you

キミの為に落ちていくんだ




We're addicted to this feeling

僕達はこの感覚に夢中で




When I'm, when I'm, with you, with you

キミと居る時は




Feels like time is movin' slower

時の流れが遅く感じるんだ




And then the music pulls us closer

音楽が僕達をもっと近づけるんだ




Oh when I start to think over

これ以上考えようとして




I realize

僕は気づくんだ







You never call me when you're sober

キミは、シラフだったら僕に連絡してくれないだろうね




You never call me when you're sober

シラフだったら僕に連絡してくれないだろうね




I realize

僕は気づいたんだ




Pour me one more, then another

もう一回、もう一回僕に注いでよ




Keep me love drunk

酔って愛し続けるから




You never call me when you're sober

キミはシラフだったら連絡もしないだろうね




Pour me one more, then another

もう一回、もう一回僕に注いでよ




Keep me love drunk

酔って愛し続けるから




Come on, tell me do you want me

さあ、何をして欲しいんだい




Do you need me like drugs need money

金がかかる薬みたいな僕を必要としてるのかい?




Tell me once more who's your love for?

誰を愛してるのかもう一度教えてよ?




What's your number when you're sober?

シラフな時のキミは何番なの?




You never call me when you're sober

酔いがさめたらキミは連絡をくれないだろうね







(×2)

Pour me one more, then another

もう一回、もう一回僕に注いでよ




Keep me love drunk

酔って愛し続けるから




Pour me one more, then another

もう一回、もう一回僕に注いでよ




Keep me love drunk

酔って愛し続けるから




You never call me when you're sober

酔いがさめたらキミは連絡をくれないだろうね










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿