Translate

2017年7月4日火曜日

~I'm Not The Only One~ Sam Smith













You and me, we made vow

キミと僕は、誓いを立てたんだ




For better or for worse

良い時も悪い時も




I can't believe you let me down

僕を失望させるとは思わなかった




But the proof's in the way it hurts

でも残念なことに、それが痛みを伴うことが証明されたんだ




For months on end I've had my doubts

何ヶ月もの間、僕はずっと疑い続けてたんだ




Denying every tear

一粒一粒の涙を否定しながらね




I wish this would be over now

こんなの今すぐに終わってしまえばいいとも思った




But I know that I still need you here

でも、僕には分かってるんだ、まだキミを必要としてるって事が







You say I'm crazy

キミは僕が狂ってると言う




'Cause you don't think I know what you've done

だって、キミは思いもしないだろうね、僕がキミのしでかした事を知ってるなんて




But when you call me baby

でも、キミが僕のことをベイビーと呼ぶとき




I know I'm not the only one

そう呼ばれているのが僕だけじゃないことは分かってるんだ




You've been so unavailable

キミとの間にはずっと距離があったんだ




Now sadly I know why

悲しいことに、それがなぜなのか分かったんだ




Your heart is unobtainable

キミの心を手に入れるのは不可能なんだ




Even though  Lord knows you kept mine

僕の心がずっとキミのものだったとしてもね







You say I'm crazy

キミは僕が狂ってると言う




'Cause you don't think I know what you've done

だって、キミは思いもしないだろうね、僕がキミのしでかした事を知ってるなんて




But when you call me baby

でも、キミが僕のことをベイビーと呼ぶとき




I know I'm not the only one

そう呼ばれているのが僕だけじゃないことは分かってるんだ




I have loved you for many years

キミのことを何年間も愛し続けてきたんだ




Maybe I am just not enough

それでも足りなかったのかもしれないね




You've made me realize my deepest fear

キミは僕の心の中にある、一番深い恐怖に気づかせてくれたんだ




By lying and tearing us up

嘘をつくことと、2人の関係を引き裂くこと







You say I'm crazy

キミは僕が狂ってると言う




'Cause you don't think I know what you've done

だって、キミは思いもしないだろうね、僕がキミのしでかした事を知ってるなんて




But when you call me baby

でも、キミが僕のことをベイビーと呼ぶとき




I know I'm not the only one

そう呼ばれているのが僕だけじゃないことは分かってるんだ







You say I'm crazy

キミは僕が狂ってると言う




'Cause you don't think I know what you've done

だって、キミは思いもしないだろうね、僕がキミのしでかした事を知ってるなんて




But when you call me baby

でも、キミが僕のことをベイビーと呼ぶとき




I know I'm not the only one

そう呼ばれているのが僕だけじゃないことは分かってるんだ







I know I'm not the only one

僕だけじゃないのはわかってるんだ




I know I'm not the only one

僕だけじゃないのはわかってる




And I know...

わかってるんだ...




I know I'm not the only one

僕だけじゃないことはわかってるんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿