Translate

2017年7月21日金曜日

~Let Me Hold You~ Cheat Codes













For the longest time we jamming at the party

僕達はパーティーでずっと楽しむんだ




And you're whipping on me

そして、僕はキミをけしかける




Pushing everything on me

すべてを僕に押し付けるんだ




We got silent on repeat

サイレントの曲をリピートして




But if you think you're gonna get away from me

でも、もしキミが僕から離れたいと思ってるなら




Better change your mind

考え直したほうがいいよ




The Henny got me feeling right

ヘニーが僕をまともにしてくれる




You're going home with me tonight

今夜は僕と帰るんだよ







Let me hold you, girl, caress my body

キミを抱きよせたい、僕の身体に触れて欲しいんだ




You got me going crazy

キミは僕をおかしくさせる




You turn me on, turn me on

僕をその気にさせるんだ




Let me jam you, girl whip all around me

一緒に居てくれ、僕に触れて欲しいんだ




You got me going crazy

キミは僕をおかしくさせる




You turn me on, turn me on

キミは僕をその気にさせるんだ




Turn me on, turn me on

僕をその気にさせる




Turn me on, turn me on

僕をその気にさせるんだ




For the longest time, you're staring like you want me

とても長い時間、キミは僕を求めてる様に僕のことを見つめてる




I can feel your eyes

キミの視線を感じるんだ




So go tell your friends goodbye

だから、友達にさよならをしてきなよ




We can make our way outside

僕達は外で楽しむんだ




If you think they're gonna stop you coming with me

もし、キミの友達が、僕と一緒に来ることを止めるのなら




Better change their minds

考え直したほうがいいよ




The Henny got us feeling right

ヘニーが僕をまともにさせるから




You're going home with me tonight

今夜は僕と帰るんだよ








Let me hold you, girl, caress my body

キミを抱きよせたい、僕の身体に触れて欲しいんだ




You got me going crazy

キミは僕をおかしくさせる




You turn me on, turn me on

僕をその気にさせるんだ




Let me jam you, girl whip all around me

一緒に居てくれ、僕に触れて欲しいんだ




You got me going crazy

キミは僕をおかしくさせる




You turn me on, turn me on

キミは僕をその気にさせるんだ




Turn me on, turn me on

僕をその気にさせる




(Turn me on baby)






Turn me on, turn me on

僕をその気にさせるんだ








Let me hold you, girl, caress my body

キミを抱きよせたい、僕の身体に触れて欲しいんだ




You got me going crazy

キミは僕をおかしくさせる




You turn me on, turn me on

僕をその気にさせるんだ




Let me jam you, girl whip all around me

一緒に居てくれ、僕に触れて欲しいんだ




You got me going crazy

キミは僕をおかしくさせる




You turn me on, turn me on

キミは僕をその気にさせるんだ




(Turn me on now)






Turn me on, turn me on yeah

僕をその気にさせる




Turn me on now

僕をその気にさせるんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿