Translate

2017年7月15日土曜日

~Hometown Glory~ Adele













I've been walking in the same way as I did

また同じ道を歩いてる




Missing out the cracks in the pavement

進むべき道を見失って




And tutting my heel and strutting my feel

ヒールが舌打ちしながらも私はカッコつけて歩いてるの




"Is there anything I can do for you dear? Is there anyone I could call?"

”あなたのために私に何かできることはないの?誰か助けを呼んであげましょうか?”




"No and thank you, please Madam, I ain't lost, just wandering"

”いや、けっこうですよマダム、私は道に迷ってるんじゃなくてただ、考えてるだけですから”




Round my hometown

私の故郷には




Memories are fresh

今もまだ鮮明がな思いが残ってるの




Round my hometown

私の故郷には




Ooh the people I've met

私の知ってる人達がいるの




Are the wonders of my world

私の世界で出会った不思議な人達




Are the wonders of my world

私の世界で出会った素敵な人達




Are the wonders of this world

この世界で出会えた奇跡




Are the wonders of my world

私の世界の素敵なものたち










I like it in the city when the air is so thick and opaque

街にあるものが好き、どんよりとして、くすんだ空気とか




I love to see everybody in short skirts, shorts and shades

短いスカートやズボンをはいた人達も




I like it in the city when two worlds collide

街の中で、二つの世界がぶつかるところも私は好き




You get the people and the government

みんなから信頼を得て、組織を作ったり




Everybody talking different sides

みんなそれぞれ違った方法を取るの




Shows that we ain't gonna stand shit

それは私達がダメじゃないということを示してるの




Shows that we are united

私達が繋がっているということを証明しているの




Shows that we ain't gonna take it

私達が受け入れないことを示していて




Shows that we ain't gonna stand shit

私達がそんなにひどくないってことを証明してくれるの




Shows that we are united

私達は繋がっているんだって




Round my hometown

私の故郷には




Memories are fresh

今もまだ鮮明な思い出が残っていて




Round my hometown

私の故郷には




Ooh the people I've met

私の知ってる人達がいて




(Do da di di da da da da do do do do oh oh oh yaaaaaa yaa aye)






Are the wonders of my world

私の世界で出会った不思議な人達




Are the wonders of my world

私の世界で出会った素敵な人達




Are the wonders of this world

この世界で出会えた奇跡




Are the wonders of my world

私の世界の素敵なものたち




Of my world

私の世界の




Yeah

そう




Of my world

私の世界の




Of my world yeah

私の世界のね










Than you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿