Translate

2017年7月14日金曜日

~Say Something~ A Great Big World













Say something, I'm giving up on you

何か言ってよ、僕はキミのことを諦めるよ




I'll be the one, if you want me to

キミさえ、望んでくれたらキミの大切な人になるのに




Anywhere, I would've followed you

どこへだって、キミについて行ったのに




Say something, I'm giving up on you

何か言ってよ、キミのことを諦めるから




And I am feeling so small

そして、自分をちっぽけに思うんだ




It was over my head

自分の頭の中が理解できないよ




I know nothing at all

何もかもが分からないんだ




And I will stumble and fall

もう、倒れそうだよ




I'm still learning to love

愛する努力をしてるしてる途中だし




Just starting to crawl

ちょうどハイハイをし始めた様なところなんだ




Say something, I'm giving up on you

何か言ってよ、キミのことを諦めるから




I'm sorry that I couldn't get to you

僕の気持ちが届かなくて残念だよ




Anywhere I would've followed you

どこへだって、キミについて行ったのに




Say something, I'm giving up on you

何か言ってよ、キミのことは諦めるから




And I will swallow my pride

プライドなんか捨てるよ




You're the one that I love

キミは僕の愛する人で




And I'm saying goodbye

僕は”サヨナラ”を言ってるんだよ




Say something, I'm giving up on you

何か言ってよ、キミのことを諦めるから




And I'm sorry that I couldn't get to you

僕の気持ちが届かなくて残念だよ




And anywhere I would've followed you (Oh-oh-oh-oh)

どこへだって、キミについて行ったのに




Say something, I'm giving up on you

何か言ってよ、キミのことを諦めるんだよ




Say something, I'm giving up on you

何か言ってよ、キミのことを諦めるから




Say something.....

ねえ、何か言ってよ...










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿