Translate

2019年4月23日火曜日

~Born To Be Yours~ Kygo











I know I've given up

諦めてた


A hundred times before

100年ぐらい前から


But I know a miracle

でも、この世界には奇跡があるってことも分かるんだ


Is not something to ignore

その力の偉大さもよく分かってる


You take me for a fool

こんなことを言う僕のことを


You take me for a fool

バカな奴だって思ってるんだろ?







I never knew anybody til' I knew you

キミと出会うまで


I never knew anybody til' knew you

誰かを理解しようと思いもしなかったよ


And I know when it rains, oh, it pours

ポツポツ雨が降り始めた時に思ったよ


And I know I was born to be yours

僕はキミと出会うために生まれてきたんだって


I never knew anybody til' I knew you

キミと出会うまで


I never knew anybody til' knew you

誰かを理解しようと思いもしなかったよ


And I know when it rains, oh, it pours

ポツポツ雨が降り始めた時に思ったよ


And I know I was born to be yours

僕はキミと出会うために生まれてきたんだって










Are you the only one

キミが特別な人だって感じるんだ


Lost in the millions?

他の人達とは違うものも持ってるんじゃないのかって


Or are you my grain of sand

それか、風に流される砂のように


That's blowing in the wind?

僕の手から離れてってしまうのかな?







I never knew anybody til' I knew you

キミと出会うまで


I never knew anybody til' knew you

誰かを理解しようと思いもしなかったよ


And I know when it rains, oh, it pours

ポツポツ雨が降り始めた時に思ったよ


And I know I was born to be yours

僕はキミと出会うために生まれてきたんだって


I never knew anybody til' I knew you

キミと出会うまで


I never knew anybody til' knew you

誰かを理解しようと思いもしなかったよ


And I know when it rains, oh, it pours

ポツポツ雨が降り始めた時に思ったよ


And I know I was born to be yours

僕はキミと出会うために生まれてきたんだって










I was born to be yours

キミのために生まれてきたんだ


I was born, born, born

僕は、


I was born to be yours

キミのために生まれてきたんだ


I was born, born, born

僕は、キミのために


I was born to be yours

キミのために生まれてきたんだ


I was born, born, born

僕は、


I was born to be yours

キミのために生まれてきたんだ


(I was born)

(僕は生まれたんだ)







Born to be yours

キミのために生まれてきたんだ


I was born, born, born, born

僕は、


I was born to be yours

キミのために生まれてきたんだ


I was born, born, born (hey)

僕は、キミのために


I was born to be yours

キミのために生まれてきたんだ


I was born, born, born, born (I was born)

僕は、


I was born to be yours

キミのために生まれてきたんだ


I was born

僕は生まれたんだよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿