Translate

2019年4月4日木曜日

~Secret~ Maroon5










Watch the sunrise

朝日を見つめて


Say your goodbye

キミがサヨナラを言ったら


Off we go

もう、行こうよ


Some conversation

何を話すわけでもなく


No contemplation

他愛のない話しをしながら


Hit the rod

旅に出ようよ


Car overheats

2人の熱で


Jump out of my seat

車の中に居られなくなって


On the side of the highway baby

道の端っこで愛し合うんだ


Our road is long

終わりがいつ来るのかなんて分からないけど


Your hold is long

僕を離さないで欲しいんだ


Your hold id strong

強く抱きしめて離さないで欲しいんだ


Please don't ever let go, oh no

ねえ、お願いだから







I know I don't know you

わからないよ、どうすればいいかなんて


But I want you so bad

でも、最後までたどり着きたいんだ


Everyone has a secret

みんなはそこまで行ったことあるのかな?


But can they keep it

いや、ないんだろうね


Oh no they can't

ないだろうね










I'm driving fast now

車をとばしてるんだ


Don't think I know how to go slow

僕がゆっくり進めるなんて出来ないよ


Where you at now

キミの場所を


I feel around

手探りで探して


There you are

キミを見つけたんだ


Cool these engines

火照った身体を休めて


Calm these jets

落ち着けた後


I ask you how wipe off beads of sweat

どれだけ良かったのかってキミに聞けば


Slowly you say "I'm not there yet!"

キミは「まだまだよ」ってゆっくり言ったんだ







I know I don't know you

わからないよ、どうすればいいかなんて


But I want you so bad

でも、最後までたどり着きたいんだ


Everyone has a secret

みんなはそこまで行ったことあるのかな?


But can they keep it

いや、ないんだろうね


Oh no they can't

ないだろうね




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿