Translate

2019年4月16日火曜日

~Parties~ Jake Miller










I don't go to parties anymore

もうパーティーには行かないよ


'Cause I'm afraid to see you

だって、ドアを開けたら


When I open up the door

キミがそこに立ってるって思ったら


Standing there with my replacement

それも僕の代わりの奴と一緒に


Laughing and smiling

大声で笑ったり、笑顔を作ったりしてるけど


While inside I'm dying

本当は苦しいんだよ


So I don't go to parties anymore

だから、もうパーティーには行かないよ










Ten o'clock on the Friday night

金曜日の夜の10時に


I got the

届くのが


Text message with the place and time

場所と時間が書かれたメール


But she

でも、彼女も


Probably get the same text

きっと、同じメールを受け取ってるはずだけど


So I can't go

だから、行けるわけないだろ?


'Cause I can't see her face right now

だって、彼女の顔をみれる状態じゃないし


'Cause if

だって、もしも


I do I know I might break down

目に入ったりしたら、崩れ落ちてしまいそうだから


And I'm not tryna make a scene guess I'll stay home

そして、もう騒がずに家に引きこもってるよ


Maybe next week I'll be ready

多分、来週ぐらいは大丈夫かな


To get dressed up and fake a smile

お洒落をして、嘘の笑顔くらいなら振りまけるくらいにはなってるよ


But I think she's moved on already

でも、彼女はもう次に行ってるんだろうね


So you won't see me for a while

だから、しばらくキミの前からは消えるよ







I don't go to parties anymore

もうパーティーには行かないよ


'Cause I'm afraid to see you

だって、ドアを開けたら


When I open up the door

キミがそこに立ってるって思ったら


Standing there with my replacement

それも僕の代わりの奴と一緒に


Laughing and smiling

大声で笑ったり、笑顔を作ったりしてるけど


While inside I'm dying

本当は苦しいんだよ


So I don't go to parties anymore

だから、もうパーティーには行かないよ










No

いや


You're probably in your room right now

多分、キミは今頃部屋にいて


When you

キミは


Getting ready for a long night out

夜を楽しむ準備をしてるんだろうね


And you

そしてキミは


Probably look so good 'cause you always do

いい感じに可愛くなって、キミはいつもそうさ


Or maybe you're staying back home too

それか、家に引きこもってるのかも


'Cause you feel the same way that I do

だってキミは、僕と同じように思ってるから


You should pick up the phone and call me

電話して欲しいんだ


If that's true

もしもこれが当たってたらいいんだけど


Maybe next week I'll be ready

多分、来週くらいには大丈夫かな


To get dressed up and fake a smile

お洒落をして、嘘の笑顔くらいなら振りまけるくらいにはなってるよ


But I think she's moved on already

でも、彼女はもう次に行ってるんだろうね


So you won't see me for a while

だから、しばらくキミの前からは消えるよ







’CauseI don't go to parties anymore

だって、もうパーティーには行かないから


'Cause I'm afraid to see you

だって、ドアを開けたら


When I open up the door

キミがそこに立ってるって思ったら


Standing there with my replacement

それも僕の代わりの奴と一緒に


Laughing and smiling

大声で笑ったり、笑顔を作ったりしてるけど


While inside I'm dying

本当は苦しいんだよ


So I don't go to parties anymore

だから、もうパーティーには行かないよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿