Translate

2019年4月28日日曜日

~Save Yourself~ The Chainsmokers feat Nghtmre










I should have known what I started

自分の蒔いたタネを理解しておけばよかったよ


You should know where your heart is

自分の心がどこにあるのかは分かっておかないといけない


But I don't, I won't be a part of

でも僕には出来ないよ、僕の場合は


Expectations when I grow up

今もこれから先も、成長したって少しも期待されないよ







So call it what you call it

だから、呼びたいように呼ぶんだ


But I just won't be afraid of myself

でも僕はもう、自分の影に怯えない


'Cause I know what I got in

だって、自分がたどり着いた場所がわかるからね


I won't give it up just to save myself

自分を守るためだけには諦めないんだ


1, 2, 3




1, 2, 3












I hit it till it's hollow

穴が開くまで体当たりし続けるんだ


It's your pride, you should swallow

プライドをぐっと飲み込んで


But I won't, I'm not one to follow

でも僕は付き合う側じゃないし、なるつもりもないよ


I won't explain all the things I love

愛着があるものならなんでも、うまく説明することは出来ないだろうね







So call it what you call it

だから、呼びたいように呼ぶんだ


But I just won't be afraid of myself

でも僕はもう、自分の影に怯えない


'Cause I know what I got in

だって、自分がたどり着いた場所がわかるからね


I won't give it up just to save myself

自分を守るためだけには諦めないんだ


1, 2, 3






Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿