Translate

2019年4月12日金曜日

~Siren~ The Chainsmokers feat Aazar










Three weeks down, but you're on the mend

3週間も倒れてたのに、回復して来てるんだ


You swear that you're free from my passenger seat

キミは僕の助手席から逃げれるって誓ったよな?


As we drive through the night, 'til hit starts again

僕達は夜通し走って、何度も繰り返す車から


You blame it on me because you're three pills deep

キミは僕のせいにしてるけどそれは、薬のせいなんだ







I tell myself I love the silence

僕は静寂が好きだって思ってたけど


But maybe I just wanna hear the sound of the sirens

でも、それはサイレンの音を聞きたかったからさ


I tell myself I love the silence

僕は静寂が好きだって思ってたけど


But maybe I just wanna hear the sound of the sirens

それは、サイレンの音を聞きたかったからさ


Here comes the sound of the sirens

ほら、サイレンの音が聞こえる


Here comes the sound of the sirens

ほら、サイレンの音が聞こえる


Here comes the sound of the sirens

ほら、サイレンの音が聞こえるよ


Here comes the sound of the sirens...

サイレンの音が聞こえるんだ


Get down

伏せろ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿