Translate

2019年4月15日月曜日

~Fine Me~ Sigma feat Birdy










 We said goodbye

私達、サヨナラを言ったの


That's what you told me once

そうしたってあなたは私に言って


So many times we've made our peace

何度も私達は仲直りしてたの


But this is love, I'll never give you up

でもこれは愛だから、あなたを絶対に諦めないわ


But now your love has come home to me

でもあなたの愛が今、私の元へ戻って来たの


Like a river, always running

川のように、いつも流れてる


I keep losing you

あなたを失い続けてるわ


Like a fire, always burning

炎のように、いつも燃えてるの


I'll be here for you

あなたのために、私はここに居るの







If you're ready, I'll deserve you

もしも、あなたが良ければ心は開かれてるわ


I'll be waiting, come find me

待ってるから、私を探しに来て


If you're certain for forever

もしも、永遠を誓えるのなら


I'll be waiting, come find me

待ってるから、私を探しに来て


I can see you, you're in the darkness

あなたがよく知る、暗闇の中に居るのね


Finding life right where your heart is

気持ちがある所にはあなたの人生が見つかるの


If you're ready, I'll deserve you

もしもあなたが良ければ、あなたにピッタリの自分になるの


I'll be waiting, come find me

待ってるから、私を探しに来てよ


Come find me

探しに来て


Come find me

探しに来て


I can see you, you're in the darkness

あなたがよく知る、暗闇の中に居るのね


Finding life right where your heart is

気持ちがある所に、あなたの人生が見つかるの


If you're ready, I'll deserve you

もしも、あなたが良ければ、私の心は開かれてるわ


I'll be waiting, come find me

待ってるから、私を探しに来てよ










If you star waits

もしも、星が待ってるのならって


That's what you tole me once

そんな風にあなたは私に言ったの


But tears they come and go

でも、涙は乾いていって


This is us, I'll never get enough

これが私達で、私は決して満足できないわ


It's taking losing you to know

知ろうとすればキミを利用して、失っていくんだ







If you're ready, I'll deserve you

もしも、あなたが良ければ心は開かれてるわ


I'll be waiting, come find me

待ってるから、私を探しに来て


If you're certain for forever

もしも、永遠を誓えるのなら


I'll be waiting, come find me

待ってるから、私を探しに来て


I can see you, you're in the darkness

あなたがよく知る、暗闇の中に居るのね


Finding life right where your heart is

気持ちがある所にはあなたの人生が見つかるの


If you're ready (if you're ready)

もしも、あなたが良ければ


I'll deserve you (I'll deserve you)

私は心を開くわ


I'll be waiting, come find me

私は待ってるから、探しに来てよ


Come find me

探しに来て


Come find me

探しに来てよ







I want to meet but never leave now

会いたいけど、今は離れたくないの


I want to meet but never leave now

会いたいけど、離れたくないの







I can see you, you're in the darkness

あなたがよく知る、暗闇の中に居るのね


Finding life right where your heart is

気持ちがある所にはあなたの人生が見つかるの


If you're ready, I'll deserve you

もしもあなたが良ければ、あなたにピッタリの自分になるの


I'll be waiting, come find me

待ってるから、私を探しに来てよ


Come find me

探しに来て


Come find me

探しに来て


If you're ready, I'll deserve you

もしもあなたが良ければ、あなたにピッタリの自分になるの


I'll be waiting, come find me

待ってるから、私を探しに来てよ


If you're ready, I'll deserve you

もしも、あなたが良ければ、あなたの価値になるわ


I'll be waiting, come find me

ここで待ってるから、私を探しに来て



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿