Translate

2019年4月27日土曜日

~You & I~ Tobu feat Brenton Mattheus










Stop building these walls of concrete

コンクリートの壁を作るのを止めて


We've got the world at our feet

僕達は世界の上に立ってるんだ


Don't let go, we're strong

離さない、僕達は強いから


Nothing will ever make us wrong

間違うことなんてないよ


'Cause you know that we

だって、キミは知ってるから


We are forever and ever

僕達はずっと一緒だからね







When it's You and I

僕達2人がいれば


We will make it our night

最高の日になるんだ


When it's You and I

僕達2人がいれば


We will make it our night

最高の日になるんだ


You and I

キミと僕は










Stop building these walls of concrete

コンクリートの壁を作るのを止めて


We've got the world at our feet

僕達は世界の上に立ってるんだ


Don't let go, we're strong

離さない、僕達は強いから


Nothing will ever make us wrong

間違うことなんてないよ


'Cause you know that we

だって、キミは知ってるから


We are forever and ever

僕達はずっと一緒だからね


When it's you

キミがいてくれるのなら







When it's You and I

僕達2人がいれば


We will make it our night

最高の日になるんだ


When it's You and I

僕達2人がいれば


We will make it our night

最高の日になるんだ


You and I

キミと僕は




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿