Translate

2019年4月3日水曜日

~Red Love~ Pia Mia










I must be dreaming

私は夢を見てたの


You fit so perfect

あなたがあまりにも完璧すぎたから


I wanna give myself away

もうどこか遠くへ行ってしまいたい


You must be worth it

あなたは魅力的な人で


Give you my touch

だからつい気を許してしまったわ


You take me higher and above

本当に最高の気分だったの


And then you turn

そしてあなたは手のひらを返して


And leave me here with nothing

私をここに1人ぼっちに置き去りにしたの







Red love, red, red love

赤い愛を、情熱の


Red love, red, red love

情熱の赤い愛を










All that I wanted

私の望みは


Was for the first one to care

当たらず障らずの関係を維持したかったってこと


You kept your secrets

あなたは秘密を隠したままで


And told me life was unfair

人生とは不条理なものだって私に教えてくれたの


Gave you my trust

私はあなたを信じてしまった


You had me right there in your clutch

そして、私を虜にしたわ


I felt the rush

気が早すぎるって思ったけど


Then you just looked away like

案の定、あなたは私に背を向けたわね







Red love, red, red love

赤い愛を、情熱の


Red love, red, red love

情熱の赤い愛を










You don't even turn around to look back

あなたは私のことを全然見てくれなかったの


Didn't even stay to watch me cry

私が泣いてても気にも留めなかった


Now when I turn around to look back

もう私は追いかけないわ


Everything you said was a lie

あなたがくれた言葉は全て嘘だったの


Oh, baby baby

ねえ、ベイビー







Red love, red, red love

赤い愛を、情熱の


Red love, red, red love

情熱の赤い愛を










Guess I was dreaming

私は夢を見ていたの


I wore my heart on my sleeve

あなたになら何でも打ち明けられたわ


And when the rain came pouring down

そして、たくさんの雨が降ってきたときも


You were so far out of reach

あなたは手の届かないところに居たの


But I'm waking up

でも、私はそれで目が覚めたわ


Sometimes enough is enough

時々、「もうこんなのたくさん」って思うけど


If I can never get it back

取り返しがつかないって分かってるけど


At least I gave it all for

せめてこの気持ちだけでも取り除きたいのよ







Red love, red, red love

赤い愛を、情熱の


Red love, red, red love

情熱の赤い愛を

You don't even turn around to look back

あなたは私のことを全然見てくれなかったの


Didn't even stay to watch me cry

私が泣いてても気にも留めなかった


Now when I turn around to look back

もう私は追いかけないわ


Everything you said was a lie

あなたがくれた言葉は全て嘘だったの


Oh, baby baby

ねえ、ベイビー







Red love, red, red love

赤い愛を、情熱の


Red love, red, red love

情熱の赤い愛を


Red love, red, red love

赤い愛を、情熱の


Red love, red, red love

情熱の赤い愛ををね



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿