Translate

2019年4月9日火曜日

~Unwanted~ Avril Lavigne










All that I did was walk over

少し冷たくしちゃっただけ


Start off by shaking your hands

握手することから始まったの


That's how it went

それだけのことだった


I had a smile on my face and I sat up straight

笑顔を浮かべて行儀よく座ってたの


Oh, yeah, yeah




I wanted to know you

あなたのことを知りたかった


I wanted to show you

あなたに見せてあげたかったの







You don't know me

私のわからないのね?


Don't ignore me

無視しないで


You don't want me there

私に側に居て欲しくないのね


You just shut me out

私を完全に拒否するのね


You don't know me

私のこと、わからないのね?


Don't ignore me

無視しないでよ


If you had your way

あなたはやることがあるからって


You'd just shut me up

私を黙らせるのね


Make me go away

そうやって私を遠ざけて行くの...










(That I'm so unwanted)

(私を求められてないってこと)


No, I just don't understand why you won't talk to me

違うわ、なんで私と話したがらないのかわからないわ


It hurts that I'm so unwanted for nothing

誰にも必要とされないことに傷づいて悲しかったの


Don't talk words against me

私のことを否定しないで








You don't know me

私のわからないのね?


Don't ignore me

無視しないで


You don't want me there

私に側に居て欲しくないのね


You just shut me out

私を完全に拒否するのね


You don't know me

私のこと、わからないのね?


Don't ignore me

無視しないでよ


If you had your way

あなたはやることがあるからって


You'd just shut me up

私を黙らせるのね


Make me go away

そうやって私を遠ざけて行くの...


Make me go away...

私を遠ざけるの










I tried to belong

このままで居るのが辛かったの


It didn't seem wrong

何も間違ってないって思ったわ


My head aches

頭痛がするの


It's been so long

あまりにも長かった


I'll write this song

この歌を描くわ


If that's what it takes

もしも、そうしないといけないというのなら







You don't know me

私のわからないのね?


Don't ignore me

無視しないで


You don't want me there

私に側に居て欲しくないのね


You just shut me out

私を完全に拒否するのね


You don't know me

私のこと、わからないのね?


Don't ignore me

無視しないでよ


If you had your way

あなたはやることがあるからって


You'd just shut me up

私を黙らせるのね


Make me go away

そうやって私を遠ざけて行くの...


You don't know me

私のわからないのね?


Don't ignore me

無視しないで


You don't want me there

私に側に居て欲しくないのね


You just shut me out

私を完全に拒否するのね


You don't know me

私のこと、わからないのね?


Don't ignore me

無視しないでよ


If you had your way

あなたはやることがあるからって


You'd just shut me up

私を黙らせるのね


Make me go away

私を遠ざけるの


Make me go away

私を遠ざけるのね...



Thank you for watching♪Have a good time♪



See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿