Translate

2019年4月5日金曜日

~I'll Never Love Again~ Lady Gaga










Wish I could

できれば良かったの


I could have said goodbye

「さよなら」って言うことも出来たのに


I would have said what I wanted to

何がしたいのか、言いたかったわ


Maybe even cried for you

多分、あなたのために泣けたのに


If I knew it would be the last time

もしも、あれが最後だって知ってたら


I would have broke my heart in two

私の心を2つに分けたのに


Tryin' to save a part of you

あなたに1つ残しておこうって







Don't want to feel another touch

他の人には知られたくないの


Don't want to start another fire

他の恋を始めたくないの


Don't want to know another kiss

他のキスなんて知りたくないの


No other name falling off my lips

私の唇から、他の人の名前なんて出てこないわ


Don't want to give my heart away

私の心を捧げたくないの


To another stranger

他の人には


Or let another day begin

別の日が始まってしまっても


Won't even let the sunlight in

陽の光さえ、入れたくないの


No I'll never love again

私が愛することは、もう二度とないの


I'll never love again

私が愛することは...


Oh












When we first met

私達が初めて会った時


I never thought that I would fall

私が恋に落ちるなんて思いもしなかったの


I never thought that I'd find myself lyin' in your arms

あなたの胸の中にいる自分なんて、想像もしなかったの


And I wanna pretend that it's not true oh baby that you're gone

あなたがもう居ないなんて、嘘だって思いたいわ


Cause my world keeps turnin' and turnin' and turnin' and I'm not movin' on

だって、私の世界は回ってて、回り続けてるけど私は次に進めないからね







Don't want to feel another touch

他の人には知られたくないの


Don't want to start another fire

他の恋を始めたくないの


Don't want to know another kiss

他のキスなんて知りたくないの


No other name falling off my lips

私の唇から、他の人の名前なんて出てこないわ


Don't want to give my heart away

私の心を捧げたくないの


To another stranger

他の人には


Or let another day begin

別の日が始まってしまっても


Won't even let the sunlight in

陽の光さえ、入れたくないの


No I'll never love again

私が愛することは、もう二度とないの










I don't wanna know this feeling

この感覚は知りたくないの


Unless it's you and me

あなたと私でないとね


I don't wanna waste a moment

一瞬でも無駄にしたくないのよ


And I don't wanna give somebody else the better part of me

そして他の誰かに、私を捧げたくないの


I would rather wait for you

あなたを待つ方がいいわ







Don't want to feel another touch

他の人には知られたくないの


Don't want to start another fire

他の恋を始めたくないの


Don't want to know another kiss

他のキスなんて知りたくないの


No other name falling off my lips

私の唇から、他の人の名前なんて出てこないわ


Don't want to give my heart away

私の心を捧げたくないの


To another stranger

他の人には


Or let another day begin

別の日が始まってしまっても


Won't even let the sunlight in

陽の光さえ、入れたくないの


I'll never love again

私が愛することは


Love again

2度と離さないの


I'll never love again

私が愛すことは


I'll never love again

2度とないのよ











I won't I won't I swear I can't

もうしないわ、誓ってもいいの


I wish I could but I just won't

出来たらって言うけど、もうしないの


I'll never love again

私が愛すことはもう2度ないの


I'll never love again

私は愛すことは...




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿