Translate

2019年4月11日木曜日

~Lonely~ Akon










Lonely I'm Mr. lonely

僕は孤独なんだ


I have nobody to call my own

僕のことを呼んでくれる、女はいない


I'm so lonely, I'm Mr. lonely

僕は本当に孤独なんだ


I have nobody to call my own

僕の彼女はいないんだ


I'm so lonely

ホントに孤独で


Yo this one here goes out to all my players out there

なあ、世界中の兄弟のためにここからこの歌を届けるよ


Ya know that got that have one good girl, dog

良い彼女が出来たりもするよな?


That's always been there, man

それはいつも側にいてくれて


Like, took all the bullshit

なんか、嫌なことも全部受け入れてくれる


Then one day she can't take it no more and decide to leave

でも、いつか彼女はこれ以上我慢出来なくなって、フルんだ


I woke up in the middle of the night

真夜中に起きて


And I noticed my girl wasn't by my side

そして、気づいたら俺の彼女がいなくなってたよ


Could've sworn I was dreamin', for her I was feenin'

夢を見てるんだって願ったんだ、彼女が必要だったから


So I had to take a little ride

かなり探しに行ったよ


Back tracking on these few years

ここ何年かをさかのぼって


Tryin' figure out what I do to make it go bad

こうなった原因を考えたんだ


Cause ever since my girl left me

だって、彼女が去ったからね


My whole life came crashin'

人生全てが崩れ去ったんだ







I'm so lonely (so lonely)

孤独なんだ


I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

僕は本当に孤独なんだ


I have nobody (I have nobody)

俺の女はいないんだ


To call my own

俺のことを呼んでくれる


I'm so lonely (so lonely)

ホントに孤独で


I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

僕は本当に孤独なんだ


I have nobody (I have nobody)

俺の女はいないんだ


To call my own

俺のことを呼んでくれる










Can't believe I had a girl like you

キミみたいな娘が俺の彼女だったなんて信じられないよ


And I just let you walk right out of my life

俺はキミに正しい道を歩いて欲しい


After all I put you through

キミに全てを伝えた後


You still stuck around and stayed by my side

キミはまだ抜け出せないで僕の近くにいた


What really hurt me is I broke your heart

本当に嫌なのはキミを傷つけることなんだよ


Baby you were a good girl and I had no right

ベイビー、キミは良いやつだったよ、僕には権利がないけど


I really want to make things right

本当に改めたいんだ


Cause without you in my life girl I'm so

だって、キミなしじゃ僕は...







I'm so lonely (so lonely)

孤独なんだ


I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

僕は本当に孤独なんだ


I have nobody (I have nobody)

俺の女はいないんだ


To call my own

俺のことを呼んでくれる


I'm so lonely (so lonely)

ホントに孤独で


I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

僕は本当に孤独なんだ


I have nobody (I have nobody)

俺の女はいないんだ


To call my own

俺のことを呼んでくれる










Been all about the world ain't never met a girl

世界中を回ったって、キミにして来たことを


That can take the things that you been through

全部受け入れる子には会えないんだ


Never thought the day would come

そんな日は決して来ないよ


Where you would get up and run and I would be out chasing you

キミがどこで起きて、どこに行っても僕は追いかけるよ


Cause ain't nowhere in the globe I'd rather be

だって、世界中の行きたいところへ行って


Ain't no one on the globe I'd rather see

世界中の可愛い子に会って


Than the girl of my dream that made me be so happy

僕を満たしてくれる理想の子にも会ったんだ







But now so lonely

でも、すごく孤独なんだ


So lonely (so lonely)

ホントに


I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

独りぼっちなんだよ


I have nobody (I have nobody)

僕にはいないんだ


To call my own (to call my own)

僕のことを呼んでくれる


I'm so lonely (so lonely)

僕は孤独なんだ


I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

ホントに孤独で


I have nobody (I have nobody)

僕の女はいないんだ


To call my own (to call my own) girl

僕のことを呼んでくれる










Never thought that I'd be alone

孤独なんてあり得ないって思ったよ


I didn't think you'd be gone this long

こんなにも長くキミが帰って来ないとは思わなかったよ


I just want you to call my phone

ただ、電話して欲しいよ


So stop playing girl and come on home (come on home)

からかわないで、帰って来て欲しいんだ


Baby girl I didn't mean to shout

ベイビー、怒鳴るつもりじゃなかったんだ


I want me and you to work it out

僕とキミで上手くやりたいんだ


I never wished I'd ever hurt my baby

もしも、キミを傷つけてなかったら


And it's drivin' me crazy cause

そうやって考えるとおかしくなるんだ、だって







I'm so lonely (so lonely)

孤独なんだ


I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

僕は本当に孤独なんだ


I have nobody (I have nobody)

俺の女はいないんだ


To call my own

俺のことを呼んでくれる


I'm so lonely (so lonely)

ホントに孤独で


I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

僕は本当に孤独なんだ


I have nobody (I have nobody)

俺の女はいないんだ


To call my own

俺のことを呼んでくれる女なんて


Lonely, so lonely

孤独なんだ


So lonely (so lonely)

孤独なんだ


Mr. lonely, so lonely

孤独なんだ


So lonely, so lonely (so lonely) Mr. lonely

ホントに孤独なんだよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿