Translate

2017年1月23日月曜日

~How to love~ Cash Cash teat Sofia Reyes





I've been running from the pain

私は痛みから逃げていたの





Trying not to feel the same

同じことを感じないようにしながら





But it's a shame that we're sinking

でも、私たちが落ち込むのはもったいないわ、








And my heart is feeling vacant

私の自身が揺らぐのや、私の心の中が空っぽなのを見て






So you try to fill it in

あなたはそれを満たそうとする





You say "I could fix the broken in your heart You're worth saving darling"

あなたは「君の心の傷が癒せるんだ、君は大事な人だから」って言ってくれる









But I don't know why you're shooting in the dark

でも。私は分からないわ、どうして当てずっぽうなの?






I got faith in nothing

私は信頼を置けなかった









But love, pray for me

愛よ、私の為に祈って




I never had somebody

今まで誰かにしてもらった事がないの




So I don't know how to love

だから、愛し方が分からない。





Pray for me

私の為に祈って





I know I need somebody

1人で生きていけないのは分かってる





So I can learn how to lone

だから、愛し方を学べるの
















I know it's been a while

久しぶりなのは分かってる





Cause my memory's on trail

私の記憶の中は審議中だから





For the way I used to be

昔のままである為に







My head is running miles

頭の中でずっと考えてる




Round in circles and I try to find the little light in me

私の中に些細な光を見つける為に





You say "I could fix the broken in your heart You're worth saving darling"

あなたは「君の心の傷が癒せるんだ、君は大事な人だから」って言ってくれる









But I don't know why You're shooting in the dark

でも。私は分からないわ、どうして当てずっぽうなの?






I got faith in nothing

私は信頼を置けなかった









But love, pray for me

愛よ、私の為に祈って




I never had somebody

今まで誰かにしてもらった事がないの




So I don't know how to love

だから、愛し方が分からない。





Pray for me

私の為に祈って





I know I need somebody

1人で生きていけないのは分かってる





So I can learn hoe to love

だから、愛し方を学べるの












Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿