Translate

2020年8月18日火曜日

~Bigger Love~ John Legend





I don't wanna think about nothing

何も考えたくないよ


Just watching you dancing

ただキミが踊るのを見てたいだけ


Feel like the beginning of something (something)

何かが始まる予感がするんだ


In the end, in the end

最後にはただ


All I wanna do is just fall in

恋に落ちたいんだ


I don't wanna think about nothing

余計なことは考えたくないよ


Everybody got so much to say

みんな、言いたいことを抱えてる


Every time we pushing away

時には人を遠ざけてしまうけど


Everyday, a new reason to stay

毎日ここに留まるべき理由が見つかるんだ







'Cause we got a bigger love

だって、僕達には大きな愛があるから


(Oh, yeah, yeah)




Won't ever give ip up (oh, yeah, yeah)

だから諦めたらダメなんだ


We got a one-way ticket love

この恋は一方通行で


We ain't going no place but up

どこにも行き場がないように思うけど


Nothing can stop this, uh

何も止められないんだ


No one can top us

誰も僕達の上に立てやしないよ


We got a bigger love (oh yeah, yeah)

僕達には大きな愛があるから







I don't wanna think about nothing

何にも考えたくないよ


The world feels like it's crumbling

世界が崩れている気がするよ


Everyday, another new something

毎日、何か新しいことが起こるんだ


But in the end, in the end

でも結局


Can't nobody do us in

誰も僕達の邪魔はできないよ


I just wanna think about loving

僕はただ、愛することだけを考えてたいんだ




'Cause we got a bigger love (oh yeah, yeah)

だって僕達には大きな愛があるから


Won't ever give it up (oh yeah, yeah)

だから、諦めたらダメなんだ


We got a one-way ticket love

この恋は一方通行で


We ain't going no place but up

どこにも行き場がないように思うけど


Nothing can stop this, uh

何も止められないんだ


No one can top us

誰も僕達の上に立てやしないよ


We got a bigger love (oh yeah, yeah)

僕達には大きな愛があるから







We got bigger love

僕達には大きすぎる愛があるんだ


Won't ever give it up (love, love, love) no

だから、諦めたらダメなんだ


We got a one-way ticket love

この恋は一方通行で


We ain't going no place but up

どこにも行き場がないように思うけど


Nothing can stop this (no)

何も止められないんだ


No one can top us

誰も僕達の上に立てやしないよ


Oh, we got a bigger love (oh yeah, yeah)

僕達には大きな愛があるから


Won't ever give it up (oh yeah, yeah)

だから、諦めたらダメなんだ


We got a one-way ticket love

この恋は一方通行で


We ain't going no place but up

どこにも行き場がないように思うけど


Nothing can stop this

何も止められないんだ


No one can top us

誰も僕達の上に立てやしないよ


'Cause we get a bigger love (oh yeah, yeah)

僕達には大きすぎる愛があるから


Oh, won't ever give it up, no (oh yeah, yeah)

諦めちゃダメなんだ


We got a one-way ticket love

この恋は一方通行で


We ain't going no place but up

どこにも行き場がないように思うけど


Nothing can stop this

何も止められないんだ


No one can top us

誰も僕達の上に立てやしないよ


We got a bigger love

僕達には大きすぎる愛があるんだよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿