Translate

2020年8月8日土曜日

~Who's Laughing Now~ Ava Max






Never knew the sting of a stranger

人の心の痛みなんて知らないんでしょ?


Never felt the words like a razor

言葉が相手を傷つける凶器になるってことも


But I won't give a damn 'bout it later

でも私は後でやり返すつもりもなくて


All the little digs doesn't matter

ちょっとした失敗は気にしない


Writin' down a brand new chapter

新しい章を書いていけばいいだけよ


Where there's only love, never anger

怒りなんてないわ、愛だけの章をね


So lonely in your bed

あなたはベッドで一人きり


Does breakin' me make you feel good?

私を傷つけていい気分?


Guess you don't understand

わかってないんでしょうね


What goes around, comes around

悪い行いは自分に返ってくるって事




Don't ya know that I'm stronger?

私が強いって事知らない?


Don't ya see me in all black?

私が今も暗闇にいると思ってる?


Don't ya cry like a baby

赤ちゃんみたいに泣いたりして


Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha




Who's laughing now?

今、笑ってるのはどっちかしら?


Know that it's over

もう終わったの


Don't ya know I won't call back?

電話をかけ直したりしないわよ?


Don't ya cry like a baby

赤ちゃんみたいに泣いたりして


Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha




Who's laughing now?

今、笑ってるのはどっちかしら?







You'll never see me blue, never bleedin'

落ち込んで血を流してる姿なんて見せないわ


Hope you understand how I'm feelin'

私の気持ちをわかってくれたらいいけど


I'm turnin' off my phone like I'm leaving (bye)

もうお別れって感じで、携帯は切っちゃう


Pushed me to the edge, now it's over

精神的に追い込まれるのも、もう終わりで


Shuttin' off the hate, gettin' closure

ヘイトは追い払うわ


This will be the dust when I'm older

歳を取ればこれもくだらない思い出になる


So lonely in your bed

だから、あなたはベッドで一人きり


Does breakin' me make you feel good?

私を傷つけていい気分かしら?


Guess you don't understand

わかってないんでしょうね


What goes around, comes around

悪い行いは自分に返ってくるって事




Don't ya know that I'm stronger?

私が強いって事知らない?


Don't ya see me in all black?

私が今も暗闇にいると思ってる?


Don't ya cry like a baby

赤ちゃんみたいに泣いたりして


Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha




Who's laughing now?

今、笑ってるのはどっちかしら?


Know that it's over

もう終わったの


Don't ya know I won't call back?

電話をかけ直したりしないわよ?


Don't ya cry like a baby

赤ちゃんみたいに泣いたりして


Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha




Who's laughing now?

今、笑ってるのはどっちかしら?


Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha




Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha




Who's laughing now?

今、笑ってるのはどっちかしら?







It's comical, hysterical

まるでコメディね、いかれてる


So ridiculous, think you messed me up

私がおかしくなったと思ってるでしょ




Don't ya know that I'm stronger?

私が強いって事知らない?


Don't ya see me in all black?

私が今も暗闇にいると思ってる?


Don't ya cry like a baby (oh)

赤ちゃんみたいに泣いたりして


Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha




Who's laughing now?

今、笑ってるのはどっちかしら?


Know that it's over

もう終わったの


Don't ya know I won't call back? (call back)

電話をかけ直したりしないわよ?


Don't ya cry like a baby

赤ちゃんみたいに泣いたりして


Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha




Who's laughing now?

今、笑ってるのはどっちかしら?





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿