Translate

2020年8月25日火曜日

~Lonely Together~ Avicii feat Rita Ora





It's you and your world and I'm caught in the middle

あなたとあなたの世界の間で私は身動きがとれないの


I cut the edge of a knife and it hurts just a little

ナイフの先で切ると、少しだけ痛みが走って


And I know, and I know, and I know, and I know that I can't be your friend

わかってるの、わかってる、友達にななれないって


It's my head or my heart and I'm caught in the middle

頭と心の整理がつかずに私は身動きが取れないの


My hands are tied, but not tied enough

両手は縛られてるけど、抜け出すことはできるわ


You're the high that I can't give up

あなたは手の届くところにいる


Oh hold, here we go

ねえ神様、行きましょう




I might hate myself tomorrow

明日になれば自分が嫌になるかもしれない


But I'm on my way tonight

でも、今夜は私の思うようにやるの


At the bottom of a bottle

瓶の底で


You're the poison in the wine

あなたはワインに沈む毒みたい


And I know

わかってる


I can't change you and I

あなたと私を変えることなんてできないの


I won't change

私には変えることができないの


I might hate myself tomorrow

明日になれば自分が嫌になるかもしれない


But I'm on my way tonight

でも、今夜は私の思うようにやるの


Let's be lonely together

一緒に孤独を感じましょう


A little less lonely together

一緒なら寂しさも少しは紛れるから







Eyes wide shut and it feels like the first time

目を大きく閉じて、その感覚は初めて味わうの


Before the rush to my blood was too much and we flatlined

激動する血液によって私達が終わってしまう前に


And I know, and I know, and I know, and I know just how this ends

わかってるの、わかってる、どうやって終わってしまうのかを


Now I'm all messed up and it feels like the first time

今、心は荒れてて、この感覚を初めてな感じがするの




I might hate myself tomorrow

明日になれば自分が嫌になるかもしれない


But I'm on my way tonight

でも、今夜は私の思うようにやるの


At the bottom of a bottle

瓶の底で


You're the poison in the wine

あなたはワインに沈む毒みたい


And I know

わかってる


I can't change you and I

あなたと私を変えることなんてできないの


I won't change

私には変えることができないの


I might hate myself tomorrow

明日になれば自分が嫌になるかもしれない


But I'm on my way tonight

でも、今夜は私の思うようにやるの


Let's be lonely together

一緒に孤独を感じましょう


A little less lonely together

一緒なら寂しさも少しは紛れるから


Let's be lonely together

一緒に孤独を感じましょう


A little less lonely together

一緒なら寂しさも少しは紛れるから







My hands are tied, but not tied enough

両手は縛られてるけど、抜け出すことはできるわ


You're the high that I can't give up

あなたは手の届くところにいる


Oh hold, here we go

ねえ神様、行きましょう




I might hate myself tomorrow

明日になれば自分が嫌になるかもしれない


But I'm on my way tonight

でも、今夜は私の思うようにやるの


At the bottom of a bottle

瓶の底で


You're the poison in the wine

あなたはワインに沈む毒みたい


And I know

わかってる


I can't change you and I

あなたと私を変えることなんてできないの


I won't change

私には変えることができないの


I might hate myself tomorrow

明日になれば自分が嫌になるかもしれない


But I'm on my way tonight

でも、今夜は私の思うようにやるの


Let's be lonely together

一緒に孤独を感じましょう


A little less lonely together

一緒なら寂しさも少しは紛れるから


Let's be lonely together

一緒に孤独を感じましょう


A little less lonely together

一緒なら寂しさも少しは紛れるから







A little less lonely now

今は、少しだけ寂しくないの


A little less lonely now

少しだけ


A little less lonely now

今は少しだけ寂しくないのよ





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿