Translate

2020年8月4日火曜日

~My Future~ Billie Eilish





I can't seem to focus

ピントが上手く合わない


And you don't seem to notice I'm not here

あなたは私がここにいないことにも気づいてないの


I'm just a mirror

今の私はただの鏡


You check your complexion

自分の顔色を確認してみなさい


To find your reflection's all alone

自分の考えが独りよがりだってわかるはず


I had to go

私はもう行かないと


Can't you hear me?

聞こえないの?


I'm not comin' home

家には帰らない


Do you understand?

わかる?


I've changed my plans

計画を変更をしたの




'Cause I, I'm in love

だって、私は


With my future

自分の未来に恋してるから


Can't wait to meet her

未来の自分に会うのが待ちきれないの


And I, I'm in love

恋してるの


But not with anybody else

他の誰かになんかじゃなくて


Just wanna get to know myself

自分自身を知りたいだけ







I know supposedly I'm lonely now

今の私って多分孤独なんだよね


(Lonely now)

(孤独なの)


Know I'm supposed to be unhappy

誰かと一緒にいないと


Without someone (someone)

幸せを感じることも出来なくて


But aren't I someone?

でもその誰かって私自身じゃないのかな?


(Aren't I someone? yeah)

(その誰かって?)


I'd (I'd) like to be your answer

あなたの答えになりたいって思ってる


(Be your answer)

(私は)


'Cause you're so handsome

あなたってかっこいいし


(You're so handsome)

(あなたはとても)




But I know better

でも、あなたは家まで車で送るのは


Than to drive you home

よくないよね


'Cause you'd invite me in

だって、家に入るように誘われるだろうし


And I'd be yours again

そうしたら、私はまたあなたのものになってしまうの




But I, I'm in love

でもね


With my future

私は未来に恋してる


And you don't know her

あなたはわからないでしょうけど


And I, I'm in love (love, love)

私は恋してるの


But not with anybody here

他の誰かになんかじゃなくて


I'll see you in a couple years

また、数年後に会いましょ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿