Translate

2020年8月27日木曜日

~Love You I Do~ Jennifer Hudson





Never met a man

男に会ったことないわ


Quite like you

特にあなたみたいな人で


Doing all you can

彼が出来ること、全てしてる


Making my dreams come true

夢が叶いそうだわ


You're strong and you're smart

あなたは強くて賢いわ


You've taken my heart

あなたに心を奪われたわ


And I'll give you the rest of me too

あなたにも私の残りの全てを与えるわ


You're the perfect man for me

あなたは私にとってパーフェクトなの


I love you I do

愛してるわ、本当に


Mm I love ya

愛してる


Never have I felt

感じたことないわ


Quite like this

こんなこと


Good about myself

ファーストキスから


From my very first kiss

最高の気分だわ


I'm here when you call

あなたが呼べば私はいる


You've got it all

あなたは全てを手にしたの


And confidence like I never knew

私が知ることなかったような信頼も


You're perfect man for me

あなたは私にとってパーフェクトなの


I love you I do

愛してる、ホントに


You've got the charm

あなたは魅力的で


You simply disarm me every time

いつもあなたにうっとりするの


As long as you drive

あなたが運転する限り


I'm along for the ride

あなたが運転する限り


Your way

あなたについていくわ


You said it before

前に言ったよね


There won't be a door

ドアが


That's closed to us

閉まることはないって


I'm putting all my trust in you

私はあなたに全信頼を置いてるの


Cause you, you'll always be true, oh

だって、あなたはいつも真実だから


I never could have known

こんなことになるなんて決して思わなかった


This would be

あなた一人


Oh you and you alone, yeah

全て私のためで


Are all for me

私のため


I know you're the best

あなたがベストなのは知ってる


You've passed every test

あなたはテストに合格


It's almost too good to be true

ほとんど夢のような話し


You're the perfect man for me

あなたは私にとって完璧なの


I love you I do

愛してる、本当に


You're the perfect man for me

あなたは私にとって完璧で


I love you I do

愛してるの、ホントに



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿