Translate

2020年8月20日木曜日

~Slow Grenade~ Ellie Goulding feat Lauv





Help me, my God, this got messy

助けて神様、もうめちゃくちゃで


Least I got the best seat

いい席は確保したの


'Cause we put one hell of a show

だって、この酷い関係をショーにしたの


Waiting, I just keep on waiting

待ち続けてる、ずっと


For the final curtain

幕が閉じるのを待ってる


'Cause I just can't let go of your love

だって、あなたの愛を手放せないから


Ooh




You say my name like you know my dark side, ooh

まるで私の闇の部分を知ってるかのように、私の名前を呼ぶあなた


Can't beat the taste of the tears that

涙を流すのは


I'll cry, ooh

避けられないわ


Slow grenade is blowing up

手榴弾がゆっくり爆発する


My mistakes, so why don't I

私のせいよね




Why don't I stop it?

なんで止められないの?


Still got time for me to stop it

止める時間はあるのに


It's like a part of me must want it

私の一部が求めてしまってる


That's why I'm not running from it

だから、逃げずに今もここにいるの


Can't escape this blowing up

爆発からは逃げられない


In my face, so why can't I

もう目の前まで迫ってるわ


Why can't I stop it?

なんで止められないの?


Still got time for me to stop it

止める時間はあるのに


It's like a part of me must love it

私の一部が愛さないといけないって感じてる


That's why I'm not running from it

だから、逃げずに今もここにいるの






Crazy, late nights in the city

狂ってる深夜


Drink until you hate me

キミが僕を嫌うまで酔っ払う


Then say that I should just let you go

それからさよならを言うんだ


But hold on, why do we still hold on?

でもどうして僕達、今までこのままなのかな?


Think that we should move on

前に進むべきだ


But we're too scared of being alone

でも、一人になるのが怖いんだ




Ooh




You say my name like you know my dark side, ooh (oh)

まるで私の闇の部分を知ってるかのように、私の名前を呼ぶあなた


Can't beat the taste of the tears that

涙を流すのは


I'll cry, ooh

避けられないわ


Slow grenade is blowing up

手榴弾がゆっくり爆発する


My mistakes, so why don't I

私のせいよね


Why don't I stop it?

なんで止められないの?


Still got time for me to stop it

止める時間はあるのに


It's like a part of me must want it

私の一部が求めてしまってる


That's why I'm not running from it

だから、逃げずに今もここにいるの


Can't escape this blowing up

爆発からは逃げられない


In my face, so why can't I

もう目の前まで迫ってるわ


Why can't I stop it?

なんで止められないの?


Still got time for me to stop it

止める時間はあるのに


It's like a part of me must love it

私の一部が愛さないといけないって感じてる


That's why I'm not running from it

だから、逃げずに今もここにいるの






Ah-ooh, ah-ooh




Why can't I stop it?

なんで止められないの?


Still got time for me to stop it

止める時間はあるのに


It's like a part of me must love it

私の一部が愛さないといけないって感じてる


That's why I'm not running from it

だから、逃げずに今もここにいるの







Help me, my God, this got messy

助けて神様、もうめちゃくちゃで


Least I got the best seat

いい席は確保したの


'Cause we put one hell of a show, woah, yeah

だって、この酷い関係をショーにしたの


Oh, slow grenade is blowing up

手榴弾がゆっくり爆発して


My mistakes, so why don't I

私のせいなのよね




Why don't I stop it?

なんで止められないの?


Still got time for me to stop it

止める時間はあるのに


It's like a part of me must want it

私の一部が求めてしまってる


That's why I'm not running from it

だから、逃げずに今もここにいるの


Can't escape this blowing up (ooh)

爆発からは逃げられない


In my face, so why can't I

もう目の前まで迫ってるわ


Why can't I stop it? (hey)

なんで止められないの?


Still got time for me to stop it (hey)

止める時間はあるのに


It's like a part of me must love it (hey)

私の一部が愛さないといけないって感じてる


That's why I'm not running from it (oh)

だから、逃げずに今もここにいるの




Ah-ooh, ah-ooh




Why can't I stop it?

なんで止められないの?


Still got time for me to stop it

止める時間はあるのに


It's like a part of me must love it

私の一部が愛さないといけないって感じてる


That's why I'm not running from it

だから、逃げずに今もここにいるの





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿