Translate

2020年8月24日月曜日

~Take Me To The Pilot~ Elton John





If you feel that it's real I'm on trial

もしもキミが僕に裁かれることが本当だって感じるのなら


And I'm here in your prison

キミの牢獄に僕は繋がれて


Like a coin your mint

ミントのようなコインのように


I am dented and I'm spent with high treason

反逆の罪で僕は疲れ切って、凹んでる




Through a glass eye your throne

メガネを通してキミの王座を見ると


Is the one danger zone

そこは危険区域なんだ


Take me to the pilot for control

制御するために僕を操縦者の所へ連れて行ってよ


Take me to the pilot of your soul

キミの心を操る者のところへ、連れて行ってよ







Take me to the pilot

僕を操縦者の所へ、連れて行って


Lead me through the chamber

議会へ導いてくれ


Take me to the pilot

パイロットのところへ


I am but a stranger

僕はただのよそ者なんだ


Take me to the pilot

僕を操縦者の所へ、連れて行って


Lead me through the chamber

議会へ導いてくれ


Take me to the pilot

パイロットのところへ


I am but a stranger

僕はただのよそ者なんだ






Well I know he's not old

そう、彼が年寄りじゃないことは知ってるよ


And I'm told he's a virgin

そして、彼はヴァージンだとも聞いた


For he may be she

彼が彼女かもしれないけど


But what I'm told is never for certain

でも、僕が聞いたことで確かなことってなかったんだけどね




Through a glass eye your throne

メガネを通してキミの王座を見ると


Is the one danger zone

そこは危険区域なんだ


Take me to the pilot for control

制御するために僕を操縦者の所へ連れて行ってよ


Take me to the pilot of your soul

キミの心を操る者のところへ、連れて行ってよ







Take me to the pilot

僕を操縦者の所へ、連れて行って


Lead me through the chamber

議会へ導いてくれ


Take me to the pilot

パイロットのところへ


I am but a stranger

僕はただのよそ者なんだ


Take me to the pilot

僕を操縦者の所へ、連れて行って


Lead me through the chamber

議会へ導いてくれ


Take me to the pilot

パイロットのところへ


I am but a stranger

僕はただのよそ者なんだ





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿