Translate

2020年8月10日月曜日

~Easy~ Troye Sivan





You ran away to find something to say

キミは言葉を探すために逃げた


I went astray to make it Okay

状況を良くするつもりが道を誤って


And be made it easy, darkin'

でも彼が、僕の心を解してくれたんだ


I'm still in love, and I say that because

僕はまだ恋してる、言わせて欲しいんだ


I know how it seems between you and me

2人の間がどんな感じなのかわかってるよ


It hasn't been easy, darlin'

簡単ではないよね




I can't even look at you

キミを見つめることすらできなくて


Would you look at the space just next to your feet?

足元のすぐ隣にある、空っぽな空間が見える?


The wood is warping

木は歪んで


The lines distorting

線は変形してるんだ


This house is on fire, woo!

この家は火の海


Burning the tears right out my face

頬を流れる涙を燃やしやるのさ!


What the hell did we do?

僕達は何をしたんだろう?


Tell me we'll make it through

大丈夫だって言ってよ


'Cause he made it easy, easy

だって、彼は物事を簡単にしてくれたから


Please, don't leave me, leave me (easy)

お願いだよ、行かないで







What's felt of the dance?

あのダンスに意味はあったの?


That's all on my hands

あの時は何もかも手の中にあって


The rock in my throat, a hair on my coat

言葉が詰まって、コートに髪の毛が絡まる


The stranger at home, my darling

知らない人と家に帰ってきてしまったんだ


(Like some kind of freak, my darling)

(僕はおかしくなったみたいだよ)


Now I'm vulnerable, so sad and alone

今の僕は、弱くて悲しくて孤独なんだ


But don't cry for me, 'cause everyone knows

でも哀れんだりしないでよ、みんなわかってるから


You reap what you sow, my darling

これは君が撒いた種だよ


Yeah, yeah, yeah






I can't even look at you

キミを見つめることすらできなくて


Would you look at the space just next to your feet?

足元のすぐ隣にある、空っぽな空間が見える?


The wood is warping

木は歪んで


The lines distorting

線は変形してるんだ


This house is on fire, woo!

この家は火の海


Burning the tears right out my face

頬を流れる涙を燃やしやるのさ!


What the hell did we do?

僕達は何をしたんだろう?


Tell me we'll make it through

大丈夫だって言ってよ


'Cause he made it easy, easy

だって、彼は物事を簡単にしてくれたから


Please, don't leave me, leave me

お願いだよ、行かないで







He made it easy, please, don't leave me

彼は単純にしてくれたよ、行かないで


He made it easy, please, don't leave me

簡単にしてくれたんだ、行かないで




I can't even look at you

キミを見つめることすらできなくて


Would you look at the space just next to your feet?

足元のすぐ隣にある、空っぽな空間が見える?


The wood is warping

木は歪んで


The lines distorting

線は変形してるんだ


This house is on fire, woo!

この家は火の海


Burning the tears right out my face

頬を流れる涙を燃やしやるのさ!


What the hell did we do?

僕達は何をしたんだろう?


Tell me we'll make it through

大丈夫だって言ってよ


'Cause he made it easy, easy

だって、彼は物事を簡単にしてくれたから


Please, don't leave me, leave me

お願いだよ、行かないで







He made it easy

彼は、簡単にしてくれたんだ


Please, don't leave me

お願いだよ、行かないで


He made it easy

彼は、簡単にしてくれたんだ


Please, don't leave me

お願いだよ、行かないで





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿