Translate

2020年8月15日土曜日

~Have A Nice Day~ Bon Jovi





Why, you wanna tell me how to live my life?

生き方を教えようなんてどう言うつもり?


How, are you to tell me if it's black or white?

白黒つけようなんて、何様のつもりだ?


Mama, can you hear me? try to understand

母さん、聞こえるか?わかってくれよ


Is innocence the difference Tween a boy and a man?

純粋かどうかが少年と男の違いなのか?


My daddy lived a lie

親父は嘘に生きた


That's just the price that he paid

それが親父なりの償いだったんだ


Sacrificed his life just slavin' away

自分の人生を犠牲にして奴隷みたいに働いたんだ




Oh, if there's one thing I hang onto

僕に頼みの綱が1つあるとすれば


That gets me through the night

それが夜を乗り越えさせてくれる


I ain't gonna do what I don't want to

やりたくないことをするなんてまっぴらゴメンだね


I'm gonna live my life

僕は僕の人生を生きるから







Shining like a diamond, rolling with the dice

ダイヤのように輝いて、サイコロが転がるままに


Standing on the ledge

崖っぷちに立って


I show the wind how to fly

風に飛び方を教えてやろう


When the world gets in my face

世界が僕の前に立ちはだかるのなら


I say "have a nice day!"

こう言ってやる”ご機嫌よう!”って


Have a nice day!

ご機嫌よう!ってな


Take a look around you, nothing's what it seems

周りに目を向けてみろ、見かけ通りのものなんて1つもない


We're living in the broken home of hopes and dreams

僕達が住むのは希望と夢の壊れた家で


Let me be the first to shake a helping hand

救いの手はまず僕につかませてくれ


Of anybody brave enough to take a stand

その手は思いを明かす勇気を持った者たちの手


I've knocked on every door on every dead-end street

行き止まりの度に扉を片っ端から叩いてみた


Looking for forgiveness and what's left to believe?

許しを求めてたんだけど、他に何を信じれば良いんだ?




Oh, if there's one thing I hang onto

僕に頼みの綱が1つあるとすれば


That gets me through the night

それが夜を乗り越えさせてくれる


I ain't gonna do what I don't want to

やりたくないことをするなんてまっぴらゴメンだね


I'm gonna live my life

僕は僕の人生を生きるから


Oh, if there's one thing I hang onto

僕に頼みの綱が1つあるとすれば


That gets me through the night

それが夜を乗り越えさせてくれる


I ain't gonna do what I don't want to

やりたくないことをするなんてまっぴらゴメンだね


I'm gonna live my life

僕は僕の人生を生きるから







When the world keeps trying to drag me down

世界が僕を引きずり下ろそうとしても


Gotta raise my hand

僕は手をあげる


Gonna stand my ground

足を踏みしめてやる


I say "have a nice day!"

そして、こう言ってやる”ご機嫌よう!”って


Have a nice day!

ご機嫌よう!


Have a nice day!

”良い1日を”って!




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿