Translate

2020年8月14日金曜日

~Home~ One Direction





Make a little conversation

細かい話しを


So long I've been waiting

永遠と続けてる間


To let go of myself and feel alive

僕は自由になれる時を待ってる


So many nights I thought it over

何度も何度も僕達は終わりだって疑ったんだ


Told myself I kinda liked her

彼女のことがまだ、好きだって自分に信じさせて


But there was something missing in her eyes

でも彼女の瞳の輝きは消えてるんだ


I was stumbling

暗闇の中で


Looking in the dark

つまずいてた


With an empty heart

心がない感じがしたんだ


But you say, you feel the same

でも、キミは何も変わってないって言う


Could we ever be enough

僕達は十分なの?


Baby we could be enough

ベイビー、僕達は十分になれるんだ




And it's alright

大丈夫


Calling out for somebody to hold tonight

今夜誰かの支えが必要でも


When you're lost, I'll find a way

キミが迷子の時には、僕が道を探すから


I'll be your light

僕がキミの光になるさ


You'll never feel like you are alone

キミは絶対独りじゃないって感じさせるから


I'll make this feel like home

キミの居場所はここさ







So hard that I couldn't take it

乗り越えられないほど辛かったけど


Wanna wake up and see your face

起きた時にキミの顔をみたいんだ


And remember how good it was being here last night

昨晩の幸せを思い出したいのさ


Still high with a little feeling

まだ、ハイになってしまってるよ


I see the smile as it starts to creep in

キミの目に映る笑顔が


It was there I saw it in your eyes

僕には見えたんだ


I was stumbling

暗闇の中で


Looking in the dark

つまずいてた


With an empty heart

心がない感じがしたんだ


But you say, you feel the same

でも、キミは何も変わってないって言う


Could we ever be enough

僕達は十分なんだ


Baby we could be enough

ベイビー、僕達はこれで十分なんだ




And it's alright

大丈夫


Calling out for somebody to hold tonight

今夜誰かの支えが必要でも


When you're lost, I'll find a way

キミが迷子の時には、僕が道を探すから


I'll be your light

僕がキミの光になるさ


You'll never feel like you are alone

キミは絶対独りじゃないって感じさせるから






I'll make this feel like home

ここがキミの居場所だよ


I'll make this feel like home

ここがキミの居場所なんだ


Baby we can be enough

ベイビー、僕達は十分なんだ




And it's alright

大丈夫


Calling out for somebody to hold tonight

今夜誰かの支えが必要でも


When you're lost, I'll find a way

キミが迷子の時には、僕が道を探すから


I'll be your light

僕がキミの光になるさ


You'll never feel like you are alone

キミは絶対独りじゃないって感じさせるから


I'll make this feel like home

キミの居場所はここさ





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿