Translate

2020年8月12日水曜日

~Party For One~ Carly Rae Jepsen





If you didn't know that you were right for me

もしも、あなたと私が上手いくって「知らなかった」なんて言うのなら


Then there's nothing I can say

私には何も言えないわ


Tried to call you up spend some time to see

「会いたい」って電話しようかとも思ったけど


But somebody's in your way

でも、あなたにはもう誰かがいるのね


Tried to let it go and say I'm over you

もう諦めて、あなたに未練はないって言いたいけど


I'm not over you

まだ、未練があるわ


But I'm trying

でも、努力してる


Party for one

独りぼっちでパーティー


If you don't care about me

もしもあなたが私のことを気にしなくても


I'll just dance for myself

私は、自分のために踊るわ


Back on my beat

自分のペースに戻るの


I'll be the one

自分自身が運命の人になるの


If you don't care about me

もしも、あなたが私のことを気にしなくても


Making love to myself

私が、私を愛してあげるの


Back on my beat

自分のペースに戻るのよ




You don't want my love

あなたは私の愛なんて欲しくないのね


If you don't care about me

あなたが私を気にしなくたって


I'll just dance of myself

私は、自分の為に踊るわ


Back on my beat

自分のペースに戻るの


Party for one

独りでパーティーよ


If you don't care about me

あなたが私を気にしなくても


Making love to myself

私が、私を愛してあげるの


Back on my beat

自分のペースに戻るわ







Once upon a time I thought you wanted me

昔、あなたは私が好きなんだって思ってた


Was there no one else to kiss?

キスする人は、他にいなかったの?


(No one else to kiss)

(キスする人は、他にいなかったの?)


Was it all a dream I let myself believe?

私が信じようとしてたのは夢だったの?


I'm not over this

まだ、忘れられないの


(I'm not over this)

(まだ、忘れられないのよ)


But I'm trying

でも、努力してる


Party for one (hey)

独りぼっちでパーティー


If you don't care about me

もしもあなたが私のことを気にしなくても


I'll just dance for myself

私は、自分のために踊るわ


Back on my beat

自分のペースに戻るの


I'll be the one

自分自身が運命の人になるの


If you don't care about me

もしも、あなたが私のことを気にしなくても


(You don't care about me)

(あなたが、私を気にしなくたって)


Making love to myself

私が、私を愛してあげるの


Back on my beat

自分のペースに戻るのよ




You don't want my love

あなたは私の愛なんて欲しくないのね


If you don't care about me

あなたが私を気にしなくたって


I'll just dance of myself

私は、自分の為に踊るわ


Back on my beat

自分のペースに戻るの


(Back on my beat)

(自分のペースに)


Party for one

独りでパーティーよ


If you don't care about me

あなたが私を気にしなくても


(You don't care about me)

(あなたが、私を気にしなくたって)


Making love to myself

私が、私を愛してあげるの


Back on my beat

自分のペースに戻るわ


(Back on my beat)

(自分のペースに、戻るの)








Back on my beat

自分のペースに戻るの


Back on my beat

自分のペースに戻るのよ


Party for one

独りぼっちで、パーティー


'Cause you don't care about me

だってあなたは私を気にしてくれないから


Back on my beat

自分のペースに戻るの


Back on my beat

自分のペースに戻るのよ


Party for one

独りぼっちで、パーティー


Back on beat

自分のペースに、戻るのよ




You don't want my love

あなたは私の愛なんて欲しくないのね


If you don't care about me

あなたが私を気にしなくたって


(You don't care about me)

(あなたが、私を気にしなくたって)


I'll just dance of myself

私は、自分の為に踊るわ


Back on my beat

自分のペースに戻るの


(Back on my beat)

(自分のペースに)


Party for one

独りでパーティーよ


If you don't care about me

あなたが私を気にしなくても


(You don't care about me)

(あなたが、私を気にしなくたって)


Making love to myself

私が、私を愛してあげるの


Back on my beat

自分のペースに戻るわ







Back on my beat

自分のペースに戻るの


Back on my beat

自分のペースに戻るのよ


Party for one

独りぼっちで、パーティー


(Back on my beat)

(自分のペースで戻るの)


Back on my beat

自分のペースに戻るの


Back on my beat

自分のペースに戻るのよ


Party for one

独りぼっちで、パーティー





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿