Translate

2020年12月8日火曜日

~Birthday~ Disclosure

 


Oh babe, oh babe

ねえベイビー


You've been on my mind

キミのことをずっと想ってるんだ


Just an old flame, old flame

以前の恋人のことなんだけど


I left you behind

去って行ったのは自分だけど


But, oh, if it were any other day

でも違う日だったら


Maybe you'd want me to stay away

近づかないで、って言うのはキミの方だったかも


I'm just wonderin' what you would say

キミはなんて言うのかな?


Or would it be a big mistake?

あれって間違いだったのかな?




Can I call you on your birthday?

キミの誕生日に電話してもいいかな?


Just to make sure that you're okay

ただ、元気なのか知りたいだけさ


Would you prefer if it I'd go ghost?

連絡しないほうがいいのかな?


And let you go your own way

キミの道を行くために


Can I call you on your birthday?

キミの誕生日に電話してもいいかな?


Just to make sure that you're okay

ただ、元気なのか知りたいだけ


Got the number to your old phone

前の番号は知ってけど


But is it working?

まだ、通じるのかな?


Yeah



I ain't even callin' for no reconciliation

電話してるのは戻りたいわけじゃなくて


I just want to tap in and see now you been

少しだけ気になっただけさ


I've waited for an adequate amount of time

もう十分な時間を待ったよ


To give us both some space

お互いの距離を置くために


I think it's been good for us to stay up out of the way

でも遠くで過ごしたことはいいって思う


But it can't hurt to check up on an ex, not to flex

あなたがどうしてるのか知ったって傷つかないし、強がらないわ


But to put the test

でも距離を置くために


So I'm callin' to day "are you okay?" on your special day

「大丈夫?」って特別な日に電話してるの



Can I call you on your birthday?

キミの誕生日に電話してもいいかな?


Just to make sure that you're okay

ただ、元気なのか知りたいだけさ


Would you prefer if it I'd go ghost?

連絡しないほうがいいのかな?


And let you go your own way

キミの道を行くために


Can I call you on your birthday?

キミの誕生日に電話してもいいかな?


Just to make sure that you're okay

ただ、元気なのか知りたいだけ


Got the number to your old phone

前の番号は知ってけど


But is it working?

まだ、通じるのかな?




If I called you on your birthday?

キミの誕生日に電話して


Would it be worth it?

価値ってあるのかな?


Should I call you on your birthday?

電話するべきなのかな?




Can I call you on your birthday?

キミの誕生日に電話してもいいかな?


Just to make sure that you're okay

ただ、元気なのか知りたいだけさ


Would you prefer if it I'd go ghost?

連絡しないほうがいいのかな?


And let you go your own way

キミの道を行くために


Can I call you on your birthday?

キミの誕生日に電話してもいいかな?


Just to make sure that you're okay

ただ、元気なのか知りたいだけ


Got the number to your old phone

前の番号は知ってけど


But is it working?

まだ、通じるのかな?





But is it working?

でもまだ通じるのかな?


Emotion aside 

気持ちは関係ない


Ah



Am I makin' your day?

僕はキミを元気にさせられるのかな?


Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿