Translate

2020年12月9日水曜日

~Love Is Gone~ Slander

 


Don't go tonight

今夜は行かないでくれ


Stay here one more time

もう一度でいいから隣にいて欲しんだ


Remind me what it's like, oh

あの感じを味合わせて


And let's fall in love one more time

そしてもう一度恋に落ちてくんだ


I need you now by my side

今キミに隣にいて欲しいんだよ


It tears me up when you turn me down

キミが僕を拒むから胸が痛いよ


I'm begging please, just stick around

ただ、隣にいて欲しいんだ




I'm sorry, don't leave me, I want you here with me

もしも悪いことをしたなら謝るさ、でも離れて欲しくない


I know that your love is gone

きっとキミは、僕を愛してないんだね


I can't breathe, I'm so weak, I know this isn't easy

苦しくなって自分はとても弱いんだって実感したんだ、恋は簡単なものじゃないんだ


Don't tell me that your love is gone

キミの愛はどこへ


That your love is gone

愛はどこへ行ってしまったのかな




Don't tell me that your love is gone, that your love is gone

僕への愛が無くなったなんて言わないでくれ


That your love is gone

愛が無くなったなんて


I know this isn't easy

簡単じゃないってわかってたんだ


That your love is gone

もう、僕達の愛は無くなったんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿