Translate

2020年12月16日水曜日

~Lonely~ Justin Bieber

 


Everybody knows my name now

みんなは知ってるんだ、僕の名前を


But somethin' 'bout it still feels strange

でもそれって、変化な気分で


Like lookin' in a mirror, tryna steady yourself

鏡を見て、自分を落ち着けようとしても


And seein' somebody else

そこには違う人がいて


And everything is not the same now

以前と何もかもが変わってしまったんだ


It feels like all our lives have changed

みんなの生活が変わったんだよ


Maybe when I'm older, it'll all calm down

多分、歳をとれば落ち着くんだろうね


But it's killin' me now

でも、今が僕を追い詰めるんだ




What if you had it all

全てを手に入れたのに


But nobody to call?

でも、電話をする相手もいなくて


Maybe then you'd know me

それを知ったら意味もわかるのかな?


'Cause I've had everything

だって、僕は全てを手に入れたはずなんだ


But no one's listening

でも、誰も僕に耳を傾けてくれなかった


And that's just fuckin' lonely

独りぼっちだったんだ


I'm so lo-o-o-onely

僕はすごく孤独で


Lo-o-o-onely

孤独なんだ




Everybody knows my past now

みんな自分の過去を知ってる


Like my house was always made of glass

ずっとガラスの家に住んで、意見も言えない


And maybe that's the price you pay

それが代償なんだろうね


For the money and fame at an early age

若くして手に入れた名声の


And everybody saw me sick

周りは変な目線を向けてきて


And it felt like no one gave a shit

誰も僕の気持ちを考えてくれないんだ


They criticized the things I did as an idiot kid

馬鹿なガキだった頃にしたことを批判するんだ




What if you had it all

全てを手に入れたのに


But nobody to call?

でも、電話をする相手もいなくて


Maybe then you'd know me

それを知ったら意味もわかるのかな?


'Cause I've had everything

だって、僕は全てを手に入れたはずなんだ


But no one's listening

でも、誰も僕に耳を傾けてくれなかった


And that's just fuckin' lonely

独りぼっちだったんだ


I'm so lo-o-o-onely

僕はすごく孤独で


Lo-o-o-onely

孤独なんだ


I'm so lo-o-o-onely

孤独なんだ


Lo-o-o-onely

独りぼっちなんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿