Translate

2020年12月30日水曜日

~Solve Coagula~ Marilyn Manson

 


You are the one

キミなんだ


Tore off both your arms

キミの腕は千切られて


Gouged out your eyes

眼はえぐられて


And ripped out your own tongue

舌ははぎ取られる


So listen

だから、聞いて


I'm not special, I'm just broken

僕は特別じゃないんだ、壊れてる


And I don't wanna be fixed

治したくもなんだ




No one eles I

僕は他の誰でもない


No one else I

他の誰でもないんだ


Wanna be like

僕がなりたいものは


So I stayed the same

同じままでいること


Like nobody else

誰の真似でもなくてね




So you think you can sing or clap

歌ったり、手を叩いたり、できると思った?


Well, all you need is an ear

そうさ、キミに必要なのは耳だけ


So listen

だから聞いて


I'm not special, I'm just broken

僕は特別じゃないんだ、壊れてる


And I don't wanna be fixed

治したくもなんだ




No one eles I

僕は他の誰でもない


No one else I

他の誰でもないんだ


Wanna be like

僕がなりたいものは


So I stayed the same

同じままでいること


Like nobody else

誰の真似でもなくてね


No one eles I

僕は他の誰でもない


No one else I

他の誰でもないんだ


Wanna be like

僕がなりたいものは


So I stayed the same

同じままでいること


Like nobody else

誰の真似でもなくてね


No one eles I

僕は他の誰でもない


No one else I

他の誰でもないんだ


Wanna be like

僕がなりたいものは


So I stayed the same

同じままでいること


Like nobody else

誰の真似でもなくてね


No one eles I

僕は他の誰でもない


No one else I

他の誰でもないんだ


Wanna be like

僕がなりたいものは


So I stayed the same

同じままでいること


Like nobody else

誰の真似でもなくてね




I'm not special, I'm just

特別じゃないんだ、僕はただ


Broken and I don't wanna be fixed

壊れてるんだ、そして治したくもない


I'm not special, I'm just

特別じゃないんだ、僕はただ


Broken and I don't wanna be fixed

壊れてるんだ、治したくもないけど


I'm not special, I'm just

特別じゃないんだ、僕はただ


Broken and I don't wanna be fixed

壊れてるんだ、そして治したくもない


I'm not special, I'm just

特別じゃないんだ、僕はただ


Broken and I don't wanna be fixed

壊れてるんだ、治したくもないけど


I'm not special, I'm just

特別じゃないんだ、僕はただ


Broken and I don't wanna be fixed

壊れてるんだ、そして治したくもない




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿