Translate

2020年12月15日火曜日

~Forever Man~ Eric Clapton

 


How many times must I tell you baby

何回、キミに伝えればいいかな?


How many bridges I've got to cross

何本の橋を渡ればいいかな?


How many times must I swear to myself

何回、自分に誓えばいいかな?


Before I can talk to the boss

僕を信頼してくれるまでに


Before I can talk to the boss

僕を信頼してくれるまで


How many times must I say I love you

何回、キミに愛してるって言えばいいのかな?


Before you finally understand

キミがいつかわかってくれる日まで


Won't you be my forever woman

僕の永遠の彼女にならない?


I'll try to be your forever man

キミの永遠の男になれるように頑張るよ


Try to be your forever man

キミの永遠の男に




How many times must I say I love you

何回、キミに愛してるって言えばいいのかな?


Before you finally understand

キミがいつかわかってくれる日まで


Won't you be my forever woman

僕の永遠の彼女にならない?


I'll try to be your forever man

キミの永遠の男になれるように頑張るよ


Try to be your forever man

キミの永遠の男に





Forever man, forever man, forever man

永遠の男に


Forever man, forever man, forever man

永遠の彼氏に


I'll try to be your forever man

キミの永遠の男になれるように頑張るよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿