Translate

2020年12月6日日曜日

~Love Goes~ Sam Smith

 


I hope you understand that I have to send you away

僕がキミを突き放さないといけなかったってこと、わかってくれるといいな


You may not understand, but I know that you will one day

わかってくれないかもしれないけど、いつかはって思ってるんだ


You're broken, I know this

キミは壊れてしまって、僕にはわかるよ


And if you knew it, you would love me a whole different way

もしもキミがそれを知ってたとしたらキミは僕を違う形で愛しただうね


But that's how love goes, goes

でも、これが愛の行方なんだ


That's how love goes, goes

これが愛の行方


Goes, goes

これが


That's how love goes

これは愛の行方なんだ


I tried to change you, tried to make you into someone else 

僕はキミを変えようとして、別の誰かにしようとしたんだ


I guess the only one I'm foolin' is my stupid self

馬鹿げてたのは僕だったんだね


You're broken we know that 

キミは壊れてしまって、僕達はわかってるんだ


And if you knew it, you won't fight me when I say farewell

もしもキミがそれを知ってたとしたら、僕が別れを告げた時、喧嘩なんてしなかったよね




That's how love goes, goes

これが愛の行方


That's how love goes, goes

これが愛の行方なんだ


Goes, goes

これが


That's how love goes, goes

これが愛の行方なんだ


Goes, goes

これが


That's how love goes, goes

これが愛の行方なんだ


Goes, goes

これが


That's how love

これが愛で...




Say that one day I'll be back

いつの日か僕が戻ったら言ってよ


Don't hold your breath

期待しないで


Just know I own a place for you always

ただ、僕は常にキミの居場所を守ってるってわかってて


'Cause that's how love goes, goes

だって、これが愛の行方なんだ




That's how love goes, goes

これが愛の


Goes, goes

行方なんだ


That's how love goes, goes

これが愛の


Goes, goes

行方なんだ


That's how love goes, goes

これが愛の


Goes, goes

行方なんだ


That's how love

これが愛の...


Yeah, yeah



Oh, ooh



That's how love goes, yeah

これが愛の行方なんだよ


Whoa



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿