Translate

2020年12月5日土曜日

~Blow~ Ke$ha

 


Dance

踊りましょ


Back door cracked

裏口を壊して


We don't need a key

鍵なんて必要ないの


We get in for free

自由を求めてクラブに入っていく


No VIP sleaze

VIPルームなんていらないの


Drink that kool-aid

フルーツジュースを飲んで


Follow my lead

私について来て


Now you're one of us

もうあなたは私達の仲間よ


You're coming with me

私と一緒に来て


It's time to kill the lights and shut the DJ down

明かりを切って、そのDJもいらない


This place about to

ここは今から


Tonight we're taking over, no one's getting out

今夜は私達が乗っとるの、誰も逃さないわ




This place about to blow

ここで今から


This place about to blow

弾けるの


This place about to blow

ここで今から


This place about to blow

弾けるのよ


This place about to 

ここで今から弾けるのよ




Now what (what)

どうしようかな


We're taking control

私達が支配してるから


We get what we want

欲しいものは手に入れる


We do what you don't

みんながやらないことをするの


Dirt and glitter cover the floor

フロアは埃と輝きでいっぱい


We're pretty and sick

私達は可愛くてどこか病気


We're young and we're bored (ha)

若くて暇なのよ


It's time to lose your mind and let the crazy out 

狂って、一緒におかしくなりましょう


This place about to

ここから


Tonight we're taking names 'cause we don't mess around

今夜はふざけるのよ



This place about to blow

ここで今から


This place about to blow

弾けるの


This place about to blow

ここで今から


This place about to blow

弾けるのよ


This place about to 

ここで今から弾けるのよ




Go-go-go-go insane

どんどん狂って


Go insane

おかしくなるの


Throw some glitter

輝きを振りまいて


Make it rain on 'em

みんなで雨に変えるの


Let me see them hands

みんな手を上げて


Let me, let me see them hands

みんな、私に手を見せて


Go insane

おかしくなるの


Go insane

おかしくなるの


Throw some glitter

輝きを振りまいて


Make it rain on 'em

みんなで雨に変えるの


Let me see them hands

みんな手を上げて


Let me, let me see them hands

みんな、私に手を見せて


We are taking over

私達が乗っとるのよ


Get used to it

私達のやり方に慣れてね




This place about to blow

ここで今から


This place about to blow

弾けるの


This place about to blow

ここで今から


This place about to blow

弾けるのよ


This place about to 

ここで今から弾けるのよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿