Translate

2021年1月5日火曜日

~Chosen One~ Layton Greene

 


Something ain't right

何かがおかしいの


Baby I see the hesi every time I look in your eyes

ベイビー、あなたの目にはためらいが見えるわ


So don't be surprised

だから、驚かないで


If I get intrusive

もしも、私が踏み込んでも


And ask you all the questions I know usually gone make you lose it

あなたに問い詰めると正気じゃなくなるの


I know what you do when you push me away

私を無視するとき、あなたの行動はわかってるのよ


Cause it's scary, it's gotta be scary

だって怖いんでしょ、だって


When you don't know if I'm gonna fuck you over

あなたには読めないわ、私に責められるとか


Or buzz you over on the late night tip I'm not sober

私が酔ってる時に誘う電話をしてくるとか


It's scary, it's gotta be scary

怖いんでしょ


When you don't know if I'm gon' do you dirty

あなたには読めないのね、私に傷つけられるとか


Or keep it sturdy

そのまま続けるのか


If I choose to bring you this far

もしも、私があなたをここまで連れて来たなら




All of the hearts you done broke and

あなたが傷つけた全てなの


All of the lies you done told

あなたがついた全ての嘘


My nigga I owe you one

あなたには恩があるわ


Baby I'm the chosen one

私は選ばれた人間で


For all of the damage you did

あなたに傷つけられる為の


Karma's a real slick bitch

カルマって本当に素晴らしいわ


My nigga I owe you one

あなたには恩があるの


Baby I'm the chosen one

ベイビー、私は選ばれた人間なの




Let me put some drama in your life

あなたの人生にドラマを与えてあげるわ


I'm just fuckin' around I wanna love you right

馬鹿なことしてるけど、本気で愛したいのよ


Sometimes

時々ね


And others I feel like a vigilante

その他はずっと警備をしてる気分で


Drop them panties and put it on you

彼女達のパンツを下ろして、体を重ねるの


Leave a note girl you back for a couple of days

メモを残して、何日か戻るって


I know a couple of ways

何個かの方法は知ってる


To break you down

あなたを壊す方法をね


Stop at you when I put my hands up

私は手を上げてあなたのとこで立ち止まる


I just wanna reach out and grab ya

あなたに手を差し出して、捕まえたいの


To give you everything that you ask and didn't ask for

全部あげるわ、あなたが求めたものも求めてないものも


Something ain't right

何かがおかしいの


Baby I see the hesi every time I look in your eyes

ベイビー、あなたの目にはためらいが見えるわ


Tell me what's on your mind

教えて、何を考えてるのか


Other than your conscience

意識してることじゃなく


Does the thought that you know

私を面倒な人だって思ってて


I'm a problem

私は問題ね


Make you cautious

警戒してる?


A nigga on some petty shit

つまんないことしてるわ


You late tp see the day

あなたはその日を迎えるのが嫌なのね


Well it's scary, it's gotta be scary

そうね、怖がってるのよ


Cause you don't know

だってあなたは知らないの


If I'm gon' bring you danger

もしも、あなたを危険に晒すか


Or keep you safe, yeah

それとも守っていくのか


I'm no demon, but I'm no angel

私は悪魔じゃないけど、天使でもなくて


And it's scary, it's gotta be scary

怖いのよね


Cause you don't know

だって、あなたにはわからないの


If I'm just out for blood

もしも、私がただ血を見たいのか


Or out for love

愛を見たいのか


If I do you dirty, it's for

あなたが傷つけられるのなら




All of the hearts you done broke and

あなたが傷つけた全てなの


All of the lies you done told

あなたがついた全ての嘘


My nigga I owe you one

あなたには恩があるわ


Baby I'm the chosen one

私は選ばれた人間で


For all of the damage you did

あなたに傷つけられる為の


Karma's a real slick bitch

カルマって本当に素晴らしいわ


My nigga I owe you one

あなたには恩があるの


Baby I'm the chosen one

ベイビー、私は選ばれた人間なの



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿