Translate

2021年1月8日金曜日

~Space Melody~ Edward Artemyev

 


Maybe I'm a dreamer

私は夢みがちで


Maybe I'm a fool for you

あなたのためなら周りが見えてないのかも


But I think I'm a believer

でも、私は信じ抜く人よ


I believe in something new

新しいものを信じてるわ


Maybe I'm a liar

多分、私は嘘つきなの


But maybe I would tell the truth

でも多分、真実を話すかもしれない


I think we gotta hold on

持ち堪えないといけないって思うの


And I hope it's not too late for us to change

私たちが変わるには遅くないって信じて


Will I see your face

あなたの顔を見られるのかな?


Somewhere in a better place?

もっといい場所で




Maybe I'm a dreamer

私は夢みがちで


Maybe I'm a fool for you

あなたのためなら周りが見えてないのかも


But I think I'm a believer

でも、私は信じ抜く人よ


I believe in something new

新しいものを信じてるわ


Maybe I'm a liar

多分、私は嘘つきなの


But maybe I would tell the truth

でも多分、真実を話すかもしれない


I think we gotta hold on

持ち堪えないといけないって思うの


And I hope it's not too late for us to change

私たちが変わるには遅くないって信じて


Will I see your face

あなたの顔を見られるのかな?


Somewhere in a better place?

もっといい場所で



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿